Για δεύτερη συνεχή χρονιά ο 3,9 λίτρων V8 twin-turbo κινητήρας της Ferrari κατέκτησε τον τίτλο του Παγκόσμιου Κινητήρα της Χρονιάς.

Ο κινητήρας αυτός κατέκτησε το κορυφαίο βραβείο του θεσμού και μαζί φυσικά και το βραβείο του καλύτερου κινητήρα στην κατηγορία από 3,0 έως και 4,0 λίτρα. Παράλληλα, η Ferrari πήρε και το βραβείο της κατηγορίας πάνω από τα 4,0 λίτρα, για το 6,3 λίτρων V12 μοτέρ της.
Στις άλλες κατηγορίες, ο 1.000άρης EcoBoost της Ford για 6η (!) συνεχή χρονιά είναι ο καλύτερος κινητήρας κάτω από 1,0 λτ., ο 1.200άρης PureTech turbo της PSA Peugeot-Citroen στα 1,0-1,4 λίτρα, ο υβριδικός 1.500άρης του BMW i8 στα 1,4-1,8 λίτρα και ο 2λιτρος turbo της Porsche στα 1,8-2,0 λίτρα.
Στην κατηγορία των 2,0-2,5 λίτρων καλύτερο μοτέρ αναδείχθηκε ο 5κύλινδρος TFSI 2,5άρης της Audi, ενώ στα 2,5-3,0 λτ. ο 3λιτρος turbo boxer της Porsche.
Η Tesla με τον ηλεκτροκινητήρα της πήρε δύο βραβεία (καλύτερο ηλεκτρικό μοτέρ, πιο οικολογικός κινητήρας) και η Honda με το 3,5 λίτρων V6 υβριδικό σύνολό της κατέκτησε το βραβείο του καλύτερου νέου κινητήρα της χρονιάς.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου