Δανειζόμενη το όνομά της από το γνωστό ιταλικό θέρετρο του Portofino, η νέα αρχική επιλογή στη γκάμα της Ferrari αποκαλύφθηκε μεγαλοπρεπώς σήμερα, για να αντικαταστήσει την California T.

Ανάμεσα στις επεμβάσεις που έχει κάνει η Ferrari στο νέο μοτέρ, είναι τα καινούργια πιστόνια και εισαγωγή, η νέα εξάτμιση και το σύστημα Variable Boost Management, που διαφοροποιεί το ποσοστό της ροπής ανάμεσα στις σχέσεις.

Σχεδιαστικά, η νέα δημιουργία της Ferrari αποκτά ένα πιο δυναμικό αμάξωμα με στοιχεία από τις νεότερες Ferrari 812 Superfast και GTC4Lusso. Παράλληλα, διατηρεί την μεταλλική, ανοιγόμενη οροφή της California T.

Επιπλέον αυτών, η νέα Portofino ενσωματώνει το 3ης γενιάς ηλεκτρονικό πίσω διαφορικό της Ferrari, μια αναβαθμισμένη ενεργή ανάρτηση, αλλά και για πρώτη φορά σε GT της Ferrari, ηλεκτρική κρεμαγιέρα.
Το πλαίσιο είναι επίσης νέο, πιο ελαφρύ και με καλύτερη ακαμψία, χωρίς η Ferrari να ανακοινώνει περαιτέρω στοιχεία για αυτό. Σημαντικό στοιχείο αποτελεί η κατανομή βάρος στο 46/54% εμπρός/πίσω.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου