Αποκάλυψη του νέου Peugeot 208 GTi!

Με ισχύ 200 ίππων και αρκετές βελτιώσεις στο στήσιμο, το νέο Peugeot 208 GTi θα είναι ένα από τα πιο "hot" μικρά της εποχής.
Πολύ σύντομα το νέο Peugeot 208 θα αντικαταστήσει το επιτυχημένο 207 στη γκάμα των αυτοκινήτων της γαλλικής μάρκας. Και φυσικά, η Peugeot, μένοντας πιστή στην παράδοση των μικρών GΤi που έχει δημιουργήσει, σχεδιάζει να προσθέσει μια αντίστοιχη έκδοση και στο νέο της δημιούργημα.

Οι σχεδιαστικές αλλαγές στο αμάξωμα,
τονίζουν το δυναμικό χαρακτήρα του γαλλικού GTi.
Στην έκθεση της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου θα δούμε για πρώτη φορά το νέο Peugeot 208 GTi σε πρωτότυπη βέβαια μορφή, η οποία όμως δεν θα διαφοροποιηθεί σημαντικά από την έκδοση παραγωγής του μοντέλου, που θα λανσαριστεί στα τέλη της χρονιάς. Έτσι, σχεδιαστικά αναμένεται να μην υπάρξουν μεγάλες διαφορές μεταξύ του πρωτότυπου και του μοντέλου παραγωγής, με αποτέλεσμα να παραμείνουν το περιμετρικό αεροδυναμικό σπόιλερ, οι τονισμένοι θόλοι των μεγαλύτερων τροχών, η πίσω αεροτομή και ο διαχύτης με τις δύο χρωμιωμένες εξατμίσεις, που του δίνουν τον απαραίτητο αισθητικό δυναμισμό.

Στο εσωτερικό, το 208 GTi Concept προσφέρει μια σπορτίφ ατμόσφαιρα με σπορ τιμόνι και καθίσματα, αλλά και με επενδύσεις σε δέρμα (στο σαλόνι) και Αλκαντάρα (στο ταμπλό). Επιπλέον αυτών, έχει γίνει αρκετά χρήση χρωμίου σε πεντάλ, τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων, ενώ η οροφή είναι εξ ολοκλήρου μαύρη.

Με τον πολύ ισχυρό 1,6 THP βενζινοκινητήρα
του Peugeot RCZ θα δούμε το νέο 208 GTi.
Στην περίπτωση βέβαια του νέου Peugeot 208 GTi το περισσότερο ενδιαφέρον επικεντρώνεται στο μηχανικό τομέα και στην απόφαση της Peugeot να προικίσει το νέο της μοντέλο με τον ίδιο κινητήρα με αυτόν της κορυφαίας εκδοχής του RCZ. Πρόκειται για το turbo 4κύλινδρο μοτέρ των 1,6 λίτρων, με ισχύ στους 200 ίππους και ροπή 275 Nm διαθέσιμη μόλις από τις 1.700 σ.α.λ., το οποίο συνεργάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο. Αλλαγές υπάρχουν φυσικά και στο πλαίσιο, αφού το 206 GTi, έρχεται με πλατύτερα εμπρός και πίσω μετρατρόχια κατά 36 χλστ., επαναρυθμισμένη ανάρτηση, αλλά και ενισχυμένα φρένα με δίσκους 302 χλστ. και 249 πίσω.

Περισσότερα για το εάν θα διατηρηθούν όλες αυτές οι βελτιώσεις και στο μοντέλο παραγωγής θα γνωρίζουμε αργότερα μέσα στη χρονιά, μαζί βέβαια και με τα πρώτα νούμερα επιδόσεων του γαλλικού μικρού GTi.
TAG