Range Rover Evoque Convertible Concept: Είναι τρελοί αυτοί οι Άγγλοι!

Περιέργο ως σύλληψη, αλλά με design που φαίνεται αρκετά ελκυστικό, το νέο Evoque Convertible Concept
θα εξετάσει τις προοπτικές εξέλιξης μιας νέας κάμπριο έκδοσης του Range Rover Evoque.

Η Land Rover αποφασίζει να... κόψει την οροφή του Range Rover Evoque και να του προσθέσει μια υφασμάτινη κουκούλα, έτσι ώστε να δημιουργήσει την πρώτη ανοικτή του εκδοχή, την οποία θα δούμε σε πρωτότυπη μορφή στην επικείμενη έκθεση της Γενεύης.

Βασισμένο πάνω στο 3πορτο Evoque, το νέο πρωτότυπο
φέρει υφασμάτινη, ηλεκτρικά αναδιπλoύμενη οροφή.
Δεν είναι συνηθισμένο να βλέπουμε κάμπριο εκδόσεις SUV μοντέλων και σίγουρα, η επικείμενη πρώτη του Range Rover Evoque Convertible Concept στη Γενεύη, θα είναι μια από τις πιο περίεργες πρεμιέρες της Έκθεσης. Άλλωστε και η ίδια η Land Rover στην ανακοίνωσή της για το νέο πρωτότυπο αναφέρει ότι οι αντιδράσεις του κοινού στην Έκθεση, θα είναι αυτές που θα καθορίσουν και το εάν θα το δούμε τελικά στην παραγωγή. Γεγονός είναι πάντως ότι η δημιουργία του "ανοικτού" Evoque προέκυψε λόγω και της μεγάλης εμπορικής επιτυχίας του μοντέλου, αφού 50.000 μονάδες έχουν ήδη παραχθεί, ενώ άλλες 60.000 παραγγελίες βρίσκονται ήδη σε αναμονή.

Σχεδιαστικά, το Evoque Convertible έχει βασιστεί στις γνωστές δυναμικές γραμμές της 3θυρης (coupe) εκδοχής του μικρότερου SUV στην ιστορία της Land Rover. Διαθέτει υφασμάτινη οροφή η οποία αποθηκεύεται ηλεκτρικά στο πίσω μέρος του οχήματος, ενώ στο εσωτερικό του μπορεί να μεταφέρει 4 επιβάτες. Ειδικά τώρα για αυτό το πρωτότυπο, η Land Rover εξέλιξε νέας σχεδίασης 21 ιντσών χρωμιωμένες ζάντες, αλλά και έναν νέο χρωματισμό αμαξώματος σε γκρι απόχρωση.

Είναι σίγουρο πως εάν περάσει στην παραγωγή,
το "ανοικτό" Evoque θα το δούμε δικίνητο και τετρακίνητο.
Στην περίπτωση που τελικά το Range Rover Evoque Convertible πάρει το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής των Βρετανών, θα διατεθεί τόσο σε δικίνητη και τετρακίνητη εκδοχή, όσο και σε εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Βέβαια, η Land Rover αναφέρει ότι θα απαιτηθεί μια περαιτέρω εξέλιξη σχεδόν 2 ετών που θα αφορά κυρίως στις επεμβάσεις για την ακαμψία του αμαξώματος, ώστε τελικά να δούμε το αυτοκίνητο στους δρόμους. Και από πλευράς τιμής, το Evoque Convertible αναμένεται να κοστίζει σχεδόν 10 με 15% περισσότερο από το 3πορτο Range Rover Evoque, το οποίο σήμερα έχει αρχική τιμή στη χώρα μας σχεδόν 50.000 ευρώ.

TAG