Η τριάδα ολοκληρώνεται: Η Seat αποκαλύπτει το 5θυρο Mii!

Περισσότερη πρακτικότητα αναμένεται να προσφέρει η 5θυρη έκδοση του νέου Seat Mii. Στην Ελλάδα θα το δούμε τον Ιούνιο.
Ακολουθώντας χρονικά την αποκάλυψη του 5θυρου Volkswagen Up! και του 5θυρου Skoda Citigo, η Seat είναι η τελευταία του Group VW που αποκαλύπτει τη δική της πιο πρακτική εκδοχή του νέου της μίνι. Το 5θυρο Mii είναι λοιπόν έτοιμο και μαζί με τα δύο του "αδέλφια", ετοιμάζεται για να κάνει το ντεμπούτο του στην έκθεση της Γενεύης το Μάρτιο.

Ήταν επόμενο μετά την αποκάλυψη των 5θυρων Up! και Citigo, να ακολουθήσει και η αντίστοιχη έκδοση της Seat και του νέου της Mii. Πρόκειται για τον τρίτο αδελφό των τριών -προς το παρόν;- νέων αυτοκινήτων πόλης του VW Group, τα οποία θα μοιράζονται τα πάντα εκτός των διαφορών στο αισθητικό κομμάτι. Και στην περίπτωση της Seat, το 5θυρο Mii ακολουθεί τα αισθητικά πρότυπα του εδώ και 5 μήνες παρουσιασμένου 3θυρου μοντέλου, με την προσθήκη των δύο πίσω πλαϊνών θυρών να προσδίδουν περισσότερη πρακτικότητα στο ισπανικό αυτοκίνητο πόλης.

Η εμφάνιση παραμένει διακριτικά νεανική
και οι διαστάσεις αρκετά compact.
Στα χαρακτηριστικά του 5θυρου Seat Mii, αυτό που ξεχωρίζουμε είναι ότι παραμένει ατόφιος ο μεγάλος χώρος αποσκευών των 251 λίτρων του 3θυρου. Και αυτό συμβαίνει χωρίς να αλλοιωθούν οι compact διαστάσεις του Mii, το οποίο παραμένει και στην 5θυρη εκδοχή του στα 3,56 μέτρα μήκος (μεταξόνιο 2,42 μέτρων). Από την άλλη βέβαια, όπως συμβαίνει και στα Volkswagen Up! και Skoda Citigo, έτσι και στο 5θυρο Seat Mii τα πίσω παράθυρα δεν ανοίγουν προς τα κάτω, αλλά μόνο προς τα έξω - μια επιλογή που ίσως ξενίσει κάποιους από τους επιβάτες στο πίσω κάθισμα.

Μεγάλο ατού και του 5θυρου Seat Mii θα είναι
το μεγάλο πορτ-μπαγκάζ των 251 λτ.
Ένα ακόμη στοιχείο όπου το 5θυρο Mii δεν διαφοροποιείται από το 3θυρο, είναι αυτό των διαθέσιμων κινητήρων. Έτσι, ο πελάτης του μοντέλου θα έχει να επιλέξει μεταξύ δύο εκδόσεων ισχύος ενός 1.000άρη 3κύλινδρου βενζινοκινητήρα με 60 και 75 ίππους. Η κατανάλωση που δίνει η Seat για τα δύο αυτά μοτέρ είναι αρκετά χαμηλή (4,5 και 4,7 λτ./100 χλμ. αντίστοιχα), όμως για αυτούς που θέλουν περισσότερη οικονομία θα υπάρξουν οι πλέον οικολογικές εκδόσεις Ecomotive. Με σύστημα start/stop του κινητήρα, ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, οι εκδόσεις αυτές έχουν κατανάλωση μόνο 4,1 λτ./100 χλμ. για το Mii των 60 ίππων και 4,2 λτ./100 χλμ. για αυτό των 75. Επίσης και οι δύο εκδόσεις αυτές θα απαλλάσσονται από την καταβολή τέλους κυκλοφορίας, μιας και το Mii Ecomotive των 60 ίππων εκπέμπει μόνο 96 γρ. CO2 ανά χλμ. και το Mii Ecomotive των 75, μόνο 98 γρ. CO2 ανά χλμ.

TAG