To νέο Hyundai Santa Fe μας έρχεται και επίσημα!

Πολύ πιο δυναμικό και με στοιχεία από τα Crossover οχήματα, το νέο Hyundai Santa Fe ετοιμάζεται να κάνει το ντεμπούτο του.
Από τα τέλη Ιανουαρίου σας είχαμε αποκαλύψει τις πρώτες φωτογραφίες που είχαν διαρρεύσει στο διαδίκτυο για την τρίτη γενιά του Hyundai Santa Fe. Και σήμερα, η Hyundai έδωσε στη δημοσιότητα δύο πρώτες εικόνες της τελικής μορφής του νέου της SUV, το οποίο επίσημα θα αποκαλυφθεί στην Έκθεση της Νέας Υόρκης στις αρχές Απριλίου.

Δυναμικές και αεροδυναμικές γραμμές για το αμάξωμα
του τρίτης γενιάς μεσαίου SUV της Hyundai.
Η τρίτη γενιά του Hyundai Santa Fe θα έλθει με μια εντελώς διαφορετική αισθητική σε σχέση με αυτή του τωρινού μοντέλου. Βασισμένο στη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας, τη γνώριμη πλέον "Ρευστή Γλυπτική" (Fluidic Sculpture), το επόμενο Santa Fe θα αποκτήσει μια πιο δυναμική και ισχυρή παρουσία. Ειδικά δε στο εμπρόσθιό του τμήμα, εκεί όπου η νέα εξάγωνη μάσκα της Hyundai, ο τονισμένος προφυλακτήρας, αλλά και τα πολύ μοντέρνα φωτιστικά, θα προσδώσουν μια περισσότερο έντονη εικόνα από κάθε άλλη φορά. Στο πλάι, το τελείωμα της οροφής, το πίσω τριγωνικό πλαϊνό τζάμι και τα οριζόντια νεύρα, φαίνεται να δίνουν μια αεροδυναμική αίσθηση στο αμάξωμα του αυτοκινήτου. Και τελικά, από ό,τι βέβαια πάντα μπορούμε να εξάγουμε μέσω των δύο πρώτων εικόνων του, το τρίτης γενιάς Santa Fe δείχνει ότι θα είναι το πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά στην ιστορία.

Στα υπόλοιπα στοιχεία του νέου Santa Fe, γνωρίζουμε αρχικά ότι στην Ευρώπη θα αλλάξει ονομασία και θα λέγεται πλέον "ix45", ώστε να υπάρχει η απαραίτητη σύνδεση με όλη την υπόλοιπη γκάμα "i". Επίσης, στους κινητήρες, σίγουρος πρέπει να θεωρείται ο νέος 2λιτρος GDI βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού (163 PS), ενώ δεν αποκλείεται να υπάρξει και το μοτέρ των 1,6 λίτρων (135 PS) του ix35. Στους diesel, υποψήφιοι είναι τόσο ο 2λιτρος των 136 και 184 ίππων, όσο και ο νέος πετρελαιοκινητήρας των 1,7 λίτρων (116 PS). Η τετρακίνηση τέλος θα είναι αυτόματη, ενώ μένει να δούμε εάν θα υπάρξει για πρώτη φορά στην ιστορία και 7θέσια έκδοση, με μακρύτερο μεταξόνιο από το 5θέσιο.









TAG