To VW Cross Coupe επιστρέφει, αυτή τη φορά με υβριδικό-diesel σύστημα κίνησης και κατανάλωση μόλις 1,8 λτ./100 χλμ.!

Με εντυπωσιακών προδιαγραφών υβριδική τεχνολογία (1 diesel και 2 ηλεκτροκινητήρες), θα δούμε το VW Cross Coupe στη Γενεύη.
Θυμάστε το πρωτότυπο Cross Coupe που μας είχε δείξει η VW στο Τόκιο τον περασμένο Δεκέμβρη, αποκαλύπτοντάς μας και την επικείμενη άφιξη ενός εντυπωσιακού Crossover με κουπέ χαρακτηριστικά; Φαίνεται λοιπόν ότι το Cross Coupe έχει ακόμη αρκετό μέλλον, αφού θα το δούμε και στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, αυτή τη φορά όμως με νέα, σούπερ οικολογική "καρδιά" (και νέο κόκκινο χρώμα...).

Σχεδιαστικά, το αμάξωμα του πρωτότυπου συνδυάζει
γραμμές και φόρμες από SUV και κουπέ σχήματα.
Στο παιχνίδι των υβριδικών μοντέλων με κινητήρα πετρελαίου φαίνεται ότι σχεδιάζει να μπει η VW και αυτό είναι που μας αποκαλύπτει το πρωτότυπο Cross Coupe της Γενεύης, αφού το είχαμε ξαναδεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο πριν από 3 περίπου μήνες. Αυτή τη φορά λοιπόν, την κίνηση του Cross Coupe αναλαμβάνει ένας ολοκαίνουργιος 2λιτρος TDI πετρελαιοκινητήρας, ο οποίος στέλνει την εντυπωσιακή ροπή των 400 Nm (από τις 1.600 στροφές) στον εμπρός άξονα. Παράλληλα, ένας ηλεκτροκινητήρας τοποθετημενός εμπρός και ένας ακόμη τοποθετημένος πίσω (180 Nm ροπής ο πρώτος, 270 Nm ο δεύτερος) λειτουργούν παράλληλα, δημιουργώντας έτσι ένα υβριδικό σύστημα τετρακίνησης. Η VW τονίζει τελικά, ότι η συνδυαστική ροπή των 3 κινητήρων μπορεί να φτάσει το εντυπωσιακό νούμερο των 700 Nm, ενώ η δύναμη αγγίζει τους 306 ίππους.

Το εσωτερικό, σχεδιαστικά χρησιμοποιεί στοιχεία από
κουπέ μοντέλα, όπως π.χ. το υψηλό τούνελ της κονσόλας.
Ακόμη πιο εντυπωσιακά βέβαια, είναι τα νούμερα των επιδόσεων του Cross Coupe, καθώς επίσης και η μέση κατανάλωσή του. Για το 0-100 χλμ./ώρα λοιπόν, το υβριδικό-diesel πρωτότυπο της VW απαιτεί μόνο 6,5 δλ., την ίδια στιγμή που η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 220 χλμ./ώρα. Και σε ό,τι έχει να κάνει με την κατανάλωση, η VW ανακοινώνει μόνο 1,8 λτ. καυσίμου ανά 100 χλμ. μεικτής διαδρομής και εκπομπές CO2 μόλις 46 γρ./χλμ.


Τα 3 μοτέρ του Cross Coupe προσφέρουν γρήγορες επιδόσεις
και παράλληλα, πολύ χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2.
Για τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος κίνησης του Cross Coupe, ο οδηγός έχει να επιλέξει μεταξύ 4 διαφορετικών set-up: "City" για μείωση της κατανάλωσης, "Sport" για full power, "Off road" αποκλειστικά για τετρακίνηση και "E" για κίνηση μόνο με την ηλεκτρική ενέργεια του πίσω κινητήρα. Υπάρχει επίσης και η λειτουργία "Charging", η οποία χρησιμοποιείται αυτόματα για να φορτίσει την μπαταρία όπου αποθηκεύεται η απαιτούμενη ενέργεια. Για τη φόρτιση βέβαια της μπαταρίας, ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει και εξωτερική πηγή ρεύματος (μια κοινή πρίζα). Ύστερα από όλα αυτά, η VW ανακοινώνει ότι η αυτονομία κίνησης μόνο ηλεκτρικά είναι 45 χιλιόμετρα, με ταχύτητες έως 120 χλμ./ώρα, ενώ συνολικά η αυτονομία φτάνει έως και τα 1.300 χλμ.

TAG