BMW i8 Concept Spyder - Ακόμη πιο κοντά στην παραγωγή του πρώτου BMW i!

Το 3ο μοντέλο της νέας οικολογικής σειράς BMW i, θα είναι το εντυπωσιακό i8 Spyder που θα δούμε στο Πεκίνο.
Η οικολογική γκάμα "i" της BMW αυξάνει σε 3 τον αριθμό των πρωτότυπων μοντέλων της, με το νέο i8 Spyder να ετοιμάζεται να κάνει το ντεμπούτο του στην Έκθεση του Πεκίνο τον Απρίλιο. Το πιο σημαντικό όμως, είναι ότι το πρωτότυπο αυτό μας φέρνει ακόμη πιο κοντά στο πρώτο "i" μοντέλο παραγωγής.

Η σχεδίαση του πρωτότυπου είναι ιδιαίτερη και ξεχωριστή.
Το είδος της οροφής δεν έχει ακόμη αποκαλυφθεί.
Το νέο πρωτότυπο i8 Spyder της BMW αποτελεί την ανοικτή έκδοση του επίσης πρωτότυπου i8 Coupe, που μας έδειξε η μάρκα στην έκθεση της Φρανκφούρτης το Φθινόπωρο του 2011. Και μαζί με το επίσης πρωτότυπο i3 της ίδιας έκθεσης, θα αποτελέσουν τα τρία πρώτα νέα μοντέλα της καινούργιας γκάμας "i" αυτοκινήτων που ετοιμάζουν οι Γερμανοί. Κοινό χαρακτηριστικό όλων αυτών των αυτοκινήτων; Η άκρως οικολογική και παράλληλα, ξεχωριστή αισθητική τους παρουσία.

Το αυστηρά διθέσιο εσωτερικό, τονίζει το σπορ
χαρακτήρα του BMW i8 Spyder.
Το πρωτότυπο i8 Spyder του Πεκίνο χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα με αυτή του i8 Coupe και παράλληλα, το ίδιο υβριδικό σύστημα κίνησης. Αυτό αποτελείται από έναν 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα με turbo και χωρητικότητα 1,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 223 ίππους ισχύος και 300 Nm ροπής, που στέλνονται στους πίσω τροχούς. Παράλληλα, ένας ηλεκτροκινητήρας 132 ίππων φροντίζει για να στέλνει τη δύναμη στους εμπρός τροχούς, με τη συνδυαστική ισχύ του συστήματος να φτάνει τους 354 ίππους (ροπή: 550 Νm). Η ισχύς αυτή επαρκεί για να εκτοξεύσει το ελαφρύ πρωτότυπο από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,0 δλ., δίνοντάς του μια τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη). Και όλα αυτά συμβαίνουν με τη μέση κατανάλωση να ανέρχεται μόλις στα 3,0 λτ. βενζίνης ανά 100 χλμ. Για αυτούς μάλιστα που αναζητούν τις άκρως οικολογικές μετακινήσεις, η BMW ανακοινώνει ότι με την μπαταρία γεμάτη, το i8 Spyder μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά σε απόσταση έως και 30 χλμ.

Αριστερά το BMW i8 Coupe και δεξιά το BMW i3,
τα οποία θα είναι και τα πρώτα χρονικά BMW i,
που θα δούμε στην παραγωγή από το 2013.
Σε ό,τι αφορά στην εξωτερική εμφάνιση του πρωτότυπου, αυτή βασίζεται πάνω στο ιδιαίτερο αμάξωμα του i8 Coupe, με κάποιες μικρές διαφορές στη σχεδίαση ορισμένων τμημάτων (π.χ. στην εμπρόσθια γρίλια ή τις πόρτες). Επίσης, το αποκλειστικά διθέσιο εσωτερικό του i8 Spyder δείχνει πιο ρεαλιστικό και μας προετοιμάζει για το τι θα δούμε στην έκδοση παραγωγής του οικολογικού Γερμανικού supercar. Όσον αφορά στην οροφή, η BMW δεν αποκάλυψε από τι θα είναι κατασκευασμένη, αν και πληροφορίες κάνουν λόγο για ύπαρξη ενός αφαιρούμενου πάνελ από ανθρακονήματα. Άλλωστε, από το ίδιο περίπου υλικό αποτελείται και το αμάξωμα του i8 Spyder (πλαστικό με ενίσχυση από ανθρακονήματα), ώστε να κρατηθεί χαμηλά το βάρος του.

Η παραγωγή του νέου BMW i8 Spyder αναμένεται να ξεκινήσει το 2015, λίγο καιρό μετά το ξεκίνημα της παραγωγής του i8 Coupe (τέλη 2014). Τα νέα αυτά μοντέλα θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της BMW στη Λειψία της Γερμανίας και η τιμή τους αναμένεται στην Ευρώπη να βρίσκεται κοντά στα 100.000 ευρώ. Το πρώτο πάντως BMW i που θα δούμε να κυκλοφορεί στην Ευρώπη, θα είναι το μικρών διαστάσεων i3, που θα παραχθεί από το 2013.
TAG