Citroen Numero 9 Concept: Το νέο DS9 αποκαλύπτεται!

Η ναυαρχίδα της σειράς DS της Citroen θα κάνει τελικά το ντεμπούτο της στο Πεκίνο, με νέο όμως όνομα και επιβλητική εικόνα.
Ως νέο "DS9" το περιμέναμε (δείτε εδώ), όμως τελικά, η Citroen αποφασίζει να δώσει μια διαφορετική - τουλάχιστον προς το παρόν - ονομασία για το μεγαλύτερο μοντέλο της γκάμας DS και να μας το παρουσιάσει στο Πεκίνο σε πρωτότυπη μορφή ως "Numero 9". Και μαζί με αυτό, οι Γάλλοι μας ανακοίνωσαν και το μέλλον των DS, με ένα νέο μικρομεσαίο σεντάν και ένα SUV, να ακολουθούν το μεσαίο που θα προκύψει από το πρωτότυπο.

Εντυπωσιάζει με την αισθητική του, αλλά και
με τις μεγάλες του διαστάσεις το Γαλλικό πρωτότυπο.
Τα τρία νέα αυτά μοντέλα της σειράς DS της Citroen, θα επηρεαστούν σχεδιαστικά από το πρωτότυπο Numero 9 της επικείμενης Έκθεσης Αυτοκινήτου του Πεκίνο. Και παίρνοντας τα πράγματα με τη σειρά, η σχεδίαση του νέου Γαλλικού δημιουργήματος είναι αρκετά ξεχωριστή και τονίζει το premium του χαρακτήρα της σειράς DS, με το πρωτότυπο να διατηρεί ένα άκρως μοντέρνο αμάξωμα τύπου 4θυρου Shooting Brake. Επίσης, πρέπει να προσέξουμε και κάποιες μεμονωμένες σχεδιαστικές λεπτομέρειες, όπως το εμπρόσθιο τμήμα με την τρισδιάστατη γρίλια που καταλήγει πάνω στα LED φωτιστικά ή την δυναμική οροφή με χρωμιωμένες άκρες και την πίσω μεγάλη αεροτομή. Σύμφωνα μάλιστα με τους Γάλλους, αυτά τα στοιχεία θα περάσουν και στα τρία νέα DS παραγωγής.

Ένα από τα στοιχεία που θα δούμε στα τρία επόμενα DS:
Η 3D γρίλια, που εισέρχεται στα LED φωτιστικά.
Παρότι προς τον παρόν η Citroen δεν ανακοινώνει το εάν και πότε θα μπει στην παραγωγή το πρωτότυπο Numero 9, το μόνο σίγουρο είναι ότι κάποια στιγμή θα το δούμε στους δρόμους, ώστε να τονίσει το δυναμισμό και την πολυτέλεια των μοντέλων DS. Από πλευράς διαστάσεων, με μήκος στα 4,93 μέτρα και μεταξόνιο 3 μέτρων, το Numero 9 τοποθετείται στη μεγάλη κατηγορία οχημάτων (βλ. BMW Σειρά 5 GT, Mercedes E-Class κ.λπ.). Και υπό αυτή την έννοια, πέρα από το πολυτελές του εσωτερικό, οι Γάλλοι υπόσχονται και μεγάλους εσωτερικούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές.

Με υβριδική τετρακίνηση, το πρωτότυπο ακολουθεί
πιστά το οικολογικό παρόν της αυτοκίνησης.
Κάτω από το καπό του νέου Citroen Numero 9 Concept, βρίσκεται ένα υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιήσει είτε έναν βενζινοκινητήρα, είτε έναν diesel (ανάλογα με τα "θέλω" της κάθε αγοράς), καθώς και έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 70 ίππους ισχύος και 200 Nm ροπής, ενώ στέλνει τη δύναμή του στους πίσω τροχούς, δημιουργώντας έτσι ένα σύστημα υβριδικής τετρακίνησης (οι μπροστινοί τροχοί κινούνται από το θερμικό μοτέρ). Η ηλεκτρική ενέργεια παρέχεται από μπαταρίες ιόντων-λιθίου που μπορούν να φορτίσουν πλήρως σε 3 1/2 ώρες και δίνουν αυτονομία κίνησης 50 χλμ. μόνο με ηλεκτρισμό.

Σε ό,τι αφορά στο θερμικό μοτέρ του πρωτότυπου, αυτό είναι ο γνωστός 1.600άρης turbo βενζινοκινητήρας της PSA Peugeot-Citroen, με απόδοση 225 ίππων. Μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα, το σύστημα έχει συνδυαστική ισχύ 295 ίππων και κινεί πολύ γρήγορα το μοντέλο των 1.500 κιλών (0-100 χλμ./ώρα σε 5,4 δλ., τελική ταχύτητα 244 χλμ./ώρα). Σύμφωνα τέλος με την Citroen, η μέση κατανάλωση του πρωτότυπου είναι μόνο 1,7 λτ./100 χλμ., με την προϋπόθεση βέβαια ότι ο οδηγός χρησιμοποιεί και την επιλογή για κίνηση αποκλειστικά με ρεύμα.

TAG