Η Mercedes G-Class ανανεώνεται κυρίως στο εσωτερικό και αποκτά 2 νέες AMG εκδόσεις - Συνεχίζει απτόητη μετά από 33 χρόνια στην παραγωγή!

Για πάντα νέα: Η Mercedes G-Class ανανεώνεται για μια ακόμη φορά, στη μακρά πορεία 3 και πλέον δεκαετιών του αυτοκινήτου.
Την Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνο στα τέλη του μήνα επιλέγει η Mercedes για να παρουσιάσει μια ακόμη ανανεωμένη εκδοχή της G-Class. Χωρίς σημαντικές αλλαγές στο -33 ετών- αμάξωμά της, αλλά με ριζικά ανανεωμένο εσωτερικό και 2 νέες κορυφαίες AMG εκδοχές, η ανανεωμένη G-Class συνεχίζει να γράφει ιστορία...

Ξεκίνησε το 1979 ως όχημα για στρατιωτικούς σκοπούς και σήμερα, μετά από 33 χρόνια συνεχίζει να αποτελεί το πλέον σκληροτράχηλο 4X4 όχημα που μπορεί κανείς να αποκτήσει. Η Mercedes G-Class είναι ένα ειδικό αυτοκίνητο που απευθύνεται λόγω χαρακτηριστικών αλλά και χρημάτων, σε λίγους, όμως η "μαμά" Daimler επιμένει να τη διατηρεί στους κόλπους της Γερμανικής μάρκας, κρατόντας σχεδόν αναλλοίωτη την εξωτερική της εικόνα. Αυτό θα ισχύσει μάλιστα και στη νέα ανανεωμένη της εκδοχή που θα κάνει το ντεμπούτο της στο Πεκίνο, αφού οι μοναδικές διαφορές στο αμάξωμα της ανανεωμένης G-Class, είναι η προσθήκη LED φώτων ημέρας στο εμπρόσθιο τμήμα, αλλά και νέων εξωτερικών καθρεπτών με ενσωματωμένα φλας.

Αρκετές αλλαγές για το εσωτερικό της ανανεωμένης G-Class,
με την εικόνα να είναι σαφώς πιο σύγχρονη από ποτέ.
Στο εσωτερικό βέβαια της ανανεωμένης G-Class υπάρχουν πολύ περισσότερες αλλαγές, με το Γερμανικό 4Χ4 να αποκτά νέους διακόπτες και χειριστήρια, καθώς και μια μεγάλη ψηφιακή οθόνη στην κονσόλα, ενώ νέας σχεδίασης είναι το τιμόνι και ο πίνακας οργάνων (προέρχεται από την Mercedes ML). Επιπλέον αυτών, η Mercedes προσφέρει μια ανανεωμένη λίστα προαιρετικών Συστημάτων Ασφαλείας που γνωρίζουμε και από τα υπόλοιπα μοντέλα της, όπως το PARKTRONIC με κάμερα οπισθοπορείας, το αναβαθμισμένο ESP, το Συστημα Διατήρησης Απόστασης από προπορευόμενο όχημα DISTRONIC PLUS και το Blind Spot Assist (Σύστημα προειδοποίησης οχήματος στο τυφλό σημείο των καθρεπτών).

Η εικονιζόμενη, αρχική έκδοση G350 BlueTEC, φέρει
για πρώτη φορά και σύστημα ECO start/stop του κινητήρα.
Αρκετά διαφοροποιημένη έρχεται η γκάμα των κινητήρων της Mercedes G-Class, με την έκδοση G350 BlueTEC να χρησιμοποιεί έναν 3λιτρο V6 turbodiesel 211 ίππων, ενώ η βενζινοκίνητη G500 διαθέτει τον V8 των 5,5 λίτρων και 388 ίππων. Πλέον όμως και για αυτούς που θέλουν περισσότερα, η Mercedes θα προσφέρει δύο νέες κορυφαίες επιλογές, την G63 AMG και την G65 AMG. Η πρώτη χρησιμοποιεί έναν V8 κινητήρα 5,5 λίτρων με διπλά τούρμπο και απόδοση 544 ίππων (ροπή: 760 Nm), ενώ η δεύτερη έναν θηριώδη V12 στα 6,0 λίτρα και διπλά τούρμπο, ο οποίος αποδίδει 612 ίππους ισχύος, αλλά και την τρομακτική ροπή των 1.000 Nm. Και ύστερα από αυτά τα νούμερα, η Mercedes δικαίως ανακοινώνει ότι η νέα G65 AMG είναι το ισχυρότερο 4Χ4 όχημα παραγωγής του σήμερα...
TAG