To ηλεκτρικό Nissan LEAF ετοιμάζεται για την Ευρώπη: Θα αλλάξει λίγο design, θα έχει περισσότερη αυτονομία και θα είναι και φθηνότερο

Το Φεβρουάριο του 2013 ξεκινά η παραγωγή του LEAF στην Αγγλία και η Nissan σχεδιάζει αρκετές αλλαγές για το αυτοκίνητο.
Φτάνει σιγά-σιγά η ώρα να ξεκινήσει η πλήρης διάθεση του 100% ηλεκτρικού Nissan LEAF και στην Ευρώπη. Και πλέον, η κατασκευή του θα γίνεται σε Ευρωπαϊκό έδαφος, ώστε το κόστος κατασκευής του να μειωθεί και τελικά, το LEAF να γίνει πιο προσιτό από οπουδήποτε αλλου!

Η κατασκευή του LEAF σε Ευρωπαϊκό έδαφος, θα μειώσει
το κόστος παραγωγής του και τελικά, την τιμή στην Ευρώπη.
H Nissan ενισχύει την παρουσία του πρώτου 100% ηλεκτρικού μοντέλου παραγωγής της, του περίφημου LEAF (έχει κερδίσει τον περσινό τίτλο του Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς), ξεκινώντας να το κατασκευάζει στην Ευρώπη και να το διαθέτει σε περισσότερες χώρες της Γηραιάς Ηπείρου. Μέχρι σήμερα, το LEAF ήταν διαθέσιμο σε συγκεκριμένες Ευρωπαϊκές αγορές, όπου προσφέρονται προνόμια για την αγορά και χρήση ηλεκτρικών. Ωστόσο, το ξεκίνημα της παραγωγής του τον ερχόμενο Φεβρουάριο στο εργοστάσιο του Σάντερλαντ στη Μεγάλη Βρετανία, θα σηματοδοτήσει και το ξεκίνημα διάθεσής του σε ακόμη περισσότερες Ευρωπαϊκές αγορές.

Ύστερα από κάποιες βελτιώσεις, τα Nissan LEAF που θα
παράγονται στην Ευρώπη, θα έχουν περισσότερη αυτονομία.
Υπάρχει όμως και ένα ακόμη πλεονέκτημα της εν Ευρώπη παραγωγής του LEAF, και αυτό δεν είναι άλλο από την τιμή του. Πλέον, το κόστος παραγωγής και διάθεσής του μειώνεται κατά 1/3 σε σχέση με τα LEAF που σήμερα εισάγονται από την Ιαπωνία, κάτι που σημαίνει ότι πιθανότατα θα μειωθεί και η τελική του τιμή. Σήμερα, το ηλεκτρικό μοντέλο της Nissan κοστίζει περίπου 32.000 ευρώ στην Αγγλία μαζί με την κρατική έκπτωση των 6.000 ευρώ, κάτι που το καθιστά εξαιρετικά ακριβό. Και αυτό είναι το κύριο κόστος που αναμένεται να μειωθεί στα Ευρωπαϊκής κατασκευής μοντέλα, τα οποία ίσως τελικά κοστίζουν ακόμη και κάτω από 30.000 ευρώ.

Εκτός τώρα από το θέμα της τιμής, τα Nissan LEAF που θα κατασκευάζονται και διατίθενται στην Ευρώπη θα έχουν και άλλες αλλαγές. Πρώτα, σύμφωνα με την Automotive News, η Nissan σχεδιάζει να αλλάξει το design του αυοκινήτου και να του προσδώσει πιο "Ευρωπαϊκά" χαρακτηριστικά. Έπειτα, αναμένονται και κάποιες ακομη πιο σημαντικές αλλαγές, που έχουν να κάνουν με την αυτονομία κίνησής του, η οποία θα είναι περισσότερη από τα 160 χλμ. που έχει σήμερα. Τέλος, θα υπάρξουν και αλλαγές στο σύστημα μετάδοσης, ώστε το αυτοκίνητο να είναι λιγότερο τραχύ και "σπασμωδικό" κατά την επιτάχυνσή του.
TAG