Τέλος στην παραγωγή του Daihatsu Copen μετά από 10 ολόκληρα χρόνια!

Το ιδιαίτερο και μοναδικό στο είδος του Daihatsu Copen, παύει πλέον να αποτελεί το μικρότερο ρόουντσερ της αγοράς.
Έχοντας συμπληρώσει 10 χρόνια παρουσίας στις αγορές, το λιλιπούτειο Daihatsu Copen ολοκληρώνει τον Αύγουστο την παραγωγή του. Για να γιορτάσει μάλιστα τα 10 χρόνια του μοντέλου, η Daihatsu παρουσιάζει μια συλλεκτική έκδοση του μικρού της roadster, η οποία θα παραχθεί σε 500 μόλις μονάδες.

Η τελευταία ειδική έκδοση του Copen πριν τη νέα
10th anniversary, ήταν η περσινή Ultimate S (φωτό).
Το Daihatsu Copen είναι ένα μοναδικό αυτοκίνητο του είδους. Χειροποίητο, με μήκος μόλις 3,4 μέτρα και ηλεκτρικά αναδιπλούμενη, μεταλλική οροφή, το ιαπωνικό roadster αποτελεί το μικρότερο διθέσιο ανοικτό μοντέλο της εποχής. Σύντομα όμως το ιαπωνικό roadster θα αποτελέσει παρελθόν από τη γκάμα της Daihatsu, αφού ύστερα από μια πορεία 10 ετών, όπου έχει αλλάξει στο ελάχιστο σε σχέση με το 2002 που πρωτοπαρουσιάστηκε, η παραγωγή του Copen θα τελειώσει τον ερχόμενο Αύγουστο. Σε αυτό συνέβαλε κυρίως η μειωμένη ζήτηση για το αυτοκίνητο, αφού το 2011 παρήχθησαν μόνο 2.000 μονάδες, τη στιγμή που την πιο επιτυχημένη του χρονιά το 2003, η παραγωγή του είχε φθάσει στα 11.000 μοντέλα.

Θέλωντας να κλείσει την παραγωγή του Copen με έναν διαφορετικό τρόπο, ώστε να γιορτάσει και τη συμπλήρωση 10 ετών από την πρώτη του παρουσίαση, η Daihatsu παρουσιάζει μια συλλεκτική έκδοση του αυτοκινήτου. Η έκδοση αυτή ονομάζεται 10th Anniversary και έχει περιορισμένο αριθμό παραγωγής 500 μονάδων, περιλαμβάνοντας δερμάτινο σαλόνι και ειδικά λογότυπα "10th Anniversary" στις πλαϊνές πόρτες. Αντικαταστάτης του Copen δεν θα υπάρξει, αφού η Daihatsu δεν σχεδιάζει να μας φέρει κάτι αντίστοιχο στο άμεσο μέλλον...
TAG