To Audi Q5 ανανεώνεται αισθητικά, αποκτώντας και δύο νέους TFSI κινητήρες

Με αισθητικές αλλαγές που δίνουν μια ακόμη πιο premium εικόνα, αλλά και νέους κινητήρες έρχεται το ανανεωμένο Audi Q5.
Μετά από 4 χρόνια στην αγορά, ήρθε η στιγμή για το Audi Q5 να ανανεωθεί. Και η ανανέωση αυτή δεν θα αφορά τόσο στη σχεδίασή του, όσο κυρίως στη γκάμα των TFSI μοτέρ του, με ένα νέο 2λιτρο και ένα 3λιτρο μοτέρ να προστίθενται πλέον στις επιλογές.

Δύο νέοι TFSI 2,0 και 3,0 λίτρων, προσφέρουν περισσότερη
δύναμη, αλλά και χαμηλότερη κατανάλωση από πριν.
Ξεκινώντας από επάνω προς τα κάτω, κορυφαία πλέον επιλογή κινητήρα στη γκάμα του ανανεωμένου Audi Q5 είναι ο 3λιτρος V6 με υπερσυμπιεστή (κομπρέσσορα) TFSI, ο οποίος αντικαθιστά τον ατμοσφαιρικό V6 των 3,2 λίτρων της μάρκας. Το νέο μοτέρ έχει απόδοση 272 ίππων και χρειάζεται 5,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, καταναλώνοντας 8,5 λίτρα βενζίνης ανά 100 χλμ. Αμέσως από κάτω του έρχεται να τοποθετηθεί ο επίσης νέος 2λιτρος TFSI των 225 ίππων ισχύος και 350 Nm. Με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και τετρακίνηση, η μέση κατανάλωση του μοτέρ αυτού είναι 7,6 λτ./100 χλμ.

Στο πεδίο των diesel, το ανανεωμένο Q5 προσφέρεται με τον 2λιτρο TDI κινητήρα της Audi σε ισχύ 143 και 177 ίππων. Στην πρώτη περίπτωση και με κίνηση μόνο εμπρός, η μέση κατανάλωση μειώνεται μόλις στα 5,3 λτ./100 χλμ. Τέλος, υπάρχει και ένας 3λιτρος V6 TDI με 245 ίππους, αλλά και η υβριδική εκδοχή, με τον 2λιτρο TFSI βενζινοκινητήρα και συνδυαστική ισχύ 241 ίππων. Στην έκδοση αυτή, το ανανεωμένο Q5 ρίχνει τη μέση κατανάλωση στα 6,9 λτ./100 χλμ.

Νέο, πιο σπορτίφ τιμόνι για το εσωτερικό, αλλά και μικρές
αλλαγές σε χειριστήρια, όργανα και επενδύσεις.
Σε ό,τι αφορά στην εξωτερική του σχεδίαση, το αμάξωμα του ανανεωμένου Audi Q5 φέρει τη νέα μάσκα με τις χρωμιωμένες γρίλιες της εταιρείας, νέα γραφικά για τα εμπρόσθια και πίσω φωτιστικά (αμφότερα με LED), αλλά και νέας σχεδίασης θέσεις για τους εμπρός προβολείς ομίχλης. Στο εσωτερικό, το τιμόνι έχει αλλάξει και είναι πλέον ίδιο με αυτό του Audi Q3, ενώ μικρές αλλαγές έχουμε σε κάποια όργανα και χειριστήρια του πίνακα οργάνων και της κεντρικής κονσόλας. Βελτιώσεις κυρίως ως προς το κομμάτι της άνεσης έχουν γίνει τέλος και στην ανάρτηση, ενώ ένα νέο ηλεκτρομηχανικό τιμόνι έρχεται για να προσφέρει καλύτερη αίσθηση στον οδηγό του γερμανικού SUV.

TAG