VW E-Bugster Concept: Το νέο Beetle Cabriolet αποκαλύπτεται!

Το επόμενο Beetle Cabriolet μας προλογίζει το πρωτότυπο E-Bugster, που η VW φέρνει στην Έκθεση του Πεκίνο.
Το "ανοικτό" Beetle μας αποκαλύπτει η VW μέσω της επικείμενης παρουσίας του πρωτότυπου E-Bugster στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνο. Παράλληλα, το ηλεκτρικό σύστημα κίνησής του, μας βάζει σε σκέψεις και για την επικείμενη άφιξη του πρώτου ηλεκτρικού Beetle στην ιστορία.

Πολύ δυναμικό το προφίλ του πρωτότυπου, με το
χαμηλότερο παρμπρίζ να ξεχωρίζει.
Το πρωτότυπο E-Bugster του Πεκίνο έχει βασίσει την ύπαρξή του πάνω στο γνώριμο VW Beetle, όμως είναι πλατύτερο από αυτό, έχει μόνο δύο θέσεις στο εσωτερικό του και δεν έχει μεταλλική οροφή. Παίρνοντας τα πράγματα με τη σειρά, από πλευράς διαστάσεων, το E-Bugster διατηρείται στο ίδιο μήκος με το Beetle (4,278 μ.), όμως είναι πλατύτερο κατά 30 χλστ., φθάνοντας στα 1,838 μέτρα. Αυτό οφείλεται στους τονισμένους θόλους των τροχών του, οι οποίοι του προσδίδουν περισσότερο δυναμισμό. Στον δυναμισμό του όλου σχήματος συμβάλει επίσης και η πίσω αεροτομή, η οποία δείχνει ως συνέχεια της γραμμής των παραθύρων. Σε ό,τι αφορά στην οροφή, σε αντίθεση με το προηγούμενο VW Beetle Cabriolet, αυτή του πρωτότυπου E-Bugster αποθηκεύεται στο πίσω μέρος και δεν είναι ορατή όταν είναι ανοικτή.

Ο ηλεκτροκινητήρας του E-Bugster έχει απόδοση 116 PS,
ενώ η αυτονομία κίνησης ξεπερνά τα 180 χλμ.
Ένα ακόμη στοιχείο μοναδικότητας του πρωτότυπου, αποτελούν οι αποκλειστικά δύο θέσεις για τους επιβάτες στο εσωτερικό του. Το γεγονός αυτό μαζί με το περισσότερο πλάτος, αλλά και το λιγότερο κατά 90 χλστ. ύψος του οχήματος, δίνουν στο E-Bugster το χαρακτηρισμό ενός Speedster. Βέβαια, στο Beetle Cabriolet παραγωγής που θα δούμε το Νοέμβριο στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες, αναμένεται να υπάρξει και πίσω κάθισμα, όπως στο κλειστό Beetle.

Εκτός τώρα από την εμφάνιση, το πρωτότυπο E-Bugster του Πεκίνο ίσως μας αποκαλύπτει και την πρόθεση της VW να φέρει και ηλεκτρική έκδοση του Beetle, αφού αυτό, κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρισμό. Ο ηλεκτροκινητήρας λοιπόν του Γερμανικού Concept αποδίδει 116 ίππους και δύναται να κινήσει αρκετά γρήγορα το E-Bugster (π.χ. 0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δλ.). Η απαραίτητη ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία τοποθετείται κάτω από τα μπροστινά καθίσματα, ώστε να μην κλέψει χώρο από το πορτ-μπαγκάζ. Η φόρτισή της μπορεί να γίνει είτε από μια πρίζα του κοινού ηλεκτρικού δικτύου, είτε από ειδικό ταχυφορτιστή, ενώ η αυτονομία κίνησης ξεπερνά τα 180 χλμ. σε αστικές συνθήκες κίνησης.
TAG