Νέο Peugeot 208 R2: Το πρώτο αγωνιστικό 208 είναι έτοιμο!

Η πρώτη αγωνιστική εκδοχή του Peugeot 208 θα προοριστεί για την κατηγορία R2. Διατίθεται σε κιτ ή κομπλέ αυτοκίνητο.
Ενώ καλά-καλά δεν έχει ξεκινήσει την πλήρη διάθεση του νέου 208 σε όλες τις Ευρωπαϊκές αγορές, η Peugeot παρουσίασε ήδη την πρώτη αγωνιστική έκδοση του μοντέλου. Το νέο 208 R2 θα μπει στην ομώνυμη κατηγορία των αγώνων και σύντομα, θα ακολουθηθεί από δύο ακόμη αγωνιστικές εκδοχές.

Ο ατμοσφαιρικός 1,6 VTi βενζινοκινητήρας της Peugeot,
έχει κερδίσει 65 ίππους και πλέον φθάνει τους 185.
Υπάρχουν αρκετές αλλαγές στην ανάρτηση και το πλαίσιο
του 208, ενώ το τιμόνι είναι υδραυλικό αντί ηλεκτρικού.
Το νέο Peugeot 208 R2 θα κάνει το ντεμπούτο του ως πλοηγός στο Γύρο της Κορσικής του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος IRC. Πίσω από το τιμόνι του θα βρίσκεται ο γνωστός οδηγός αγώνων Stephane Sarrazin. Οι αλλαγές στο αυτοκίνητο έχουν γίνει με βάση τα όσα απαιτεί η κατηγορία R2 και έτσι, ο 1,6 ατμοσφαιρικός VTi βενζινοκινητήρας, ύστερα από αλλαγές σε εισαγωγή, χρονισμό των βαλβίδων και εξάτμιση, αποδίδει επιπλέον 65 ίππους, φτάνοντας τους 185. Το κιβώτιο με το οποίο συνεργάζεται είναι το 5άρι συγχρονισμένων σχέσεων του Peugeot 207 S2000, το οποίο στέλνει τη δύναμη στους εμπρός τροχούς. Αλλαγές έχουμε φυσικά και στην ανάρτηση και το πλαίσιο του 208, ενώ το σύστημα διεύθυνσης είναι πλέον υδραυλικό, έναντι του ηλεκτρικού των "πολιτικών" εκδόσεων.

Το πρώτο από τα 3 αγωνιστικά Peugeot 208 θα διατεθεί είτε σε κιτ με κόστος 37.500 ευρώ, είτε κομπλέ αγωνιστικό αυτοκίνητο με κόστος 46.700 ευρώ. Λίγο αργότερα μέσα στη χρονιά, η Peugeot θα μας αποκαλύψει τις δύο άλλες αγωνιστικές εκδοχές του 208, μια προορισμένη για αγώνες πίστας και μία, την ισχυρότερη, για την κατηγορία S2000 του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, εκεί όπου το 208 S2000 θα αντικαταστήσει το τετρακίνητο Peugeot 207 S2000 των 280 ίππων.
TAG