Το Toyota RAV4 και ηλεκτρικό!

Για 2η φορά στην ιστορία η Toyota λανσάρει ηλεκτρικό RAV4, αποκλειστικά και πάλι για την αγορά των Η.Π.Α.
Την ηλεκτρική εκδοχή του RAV4 αποκάλυψε η Toyota στο Λος Άντελες, η οποία έχει εξελιχθεί με τη βοήθεια της Αμερικάνικης Tesla. Το νέο οικολογικό μοντέλο αναμένεται να λανσαριστεί στα τέλη του καλοκαιριού αποκλειστικά και μόνο στις αγορά των Η.Π.Α.

Ο ηλεκτροκινητήρας των 154 ίππων, προσδίδει τελική έως
160 χλμ./ώρα και έχει αυτονομία με πλήρη φόρτιση,
έως και για 160 χιλιόμετρα.
Το ηλεκτρικό Toyota RAV4 διαθέτει για την κίνησή του έναν ηλεκτροκινητήρα 154 ίππων, ο οποίος αντλεί την απαιτούμενη ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων-λιθίου τοποθετημένη στο κέντρο περίπου του οχήματος. Σύμφωνα με την εταιρεία, η πλήρη φόρτιση της μπαταρίας γίνεται σε περίπου 6 ώρες, ενώ η αυτονομία κίνησης φτάνει τα 160 χιλιόμετρα. Από πλευράς επιδόσεων, στην επιλογή "Normal" του κινητήρα τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 8,6 δλ. και η τελική ταχύτητα φθάνει τα 137 χλμ./ώρα, ενώ στην επιλογή "Sport", ο χρόνος της επιτάχυνσης μειώνεται στα 7,0 δλ. και η τελική ταχύτητα αυξάνεται στα 160 χλμ./ώρα.

Στο εσωτερικό του ηλεκτρικού RAV4, συναντούμε αλλαγές
στην κονσόλα, τον πίνακα οργάνων και τους χρωματισμούς.
Παρότι βασίζεται εν πολλοίς στο υπάρχον RAV4, το ηλεκτρικό ιαπωνικό SUV έχει λάβει αρκετές σχεδιαστικές αλλαγές στο αμάξωμά του και μαζί με τις βελτιώσεις στο πάτωμα, έχει αποκτήσει έναν αρκετά καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή (cd: 0,30). Αλλαγές υπάρχουν βέβαια και αποκλειστικά αισθητικές, όπως είναι η προσθήκη LED φώτων ημέρας, αλλά και νέων λογότυπων στο χαρακτηριστικό μπλε οικολογικό χρώμα της Toyota. Στο εσωτερικό, βρίσκουμε νέες επενδύσεις σε καθίσματα και πόρτες, επανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων, αλλά ΚΑΙ μια 8 ιντσών οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα. Η Toyota ανακοινώνει επίσης ότι παρά την έξτρα παρουσιά της μπαταρίας, δεν υπάρχει κάποια απώλεια σε χώρους στο ηλεκτρικό RAV4 σε σχέση με το μοντέλο με μοτέρ εσωτερικής καύσεως.

Το νέο ηλεκτρικό Toyota RAV4 θα διατεθεί από τα τέλη καλοκαιριού στις Η.Π.Α., σε μια τιμή κατά πολύ αυξημένη (περίπου διπλάσια από αυτή του "απλού" RAV4"). Από πλευράς πωλήσεων, η Toyota στοχεύει στις 2.600 μονάδες μέσα στα επόμενα 3 χρόνια, ένα νούμερο αρκετά μεγαλύτερο των 1.500 μονάδων που πούλησε η μάρκα στην πρώτη γενιά του RAV4 EV, η οποία διατέθηκε από το 1997 μέχρι και το 2003, μόνο και πάλι στις Η.Π.Α.
TAG