Αποκάλυψη του Renault Alpine A110-50 Concept με 400 ίππους

Το μέλλον και το παρελθόν της Alpine φέρνει κοντά το εντυπωσιακό νέο πρωτότυπο Renault Alpine A110-50.
Με αφορμή τη συμπλήρωση φέτος 50 ετών από το λανσάρισμα της Alpine A110, η Renaultsport ετοίμασε μια σπορ εκδοχή του πρωτότυπου DeZir, η οποία παρουσιάζεται αυτό το διήμερο στο πλαίσιο του Grand Prix του Μονακό. Με αγωνιστικές πινελιές, δυναμική εμφάνιση και 400 ίππους, το Γαλλικό πρωτότυπο εντυπωσιάζει και προκαλεί!

Η εντυπωσιακή εμφάνιση του πρωτότυπου προέρχεται
από το κουπέ Renault DeZir Concept του 2010.
Η Alpine A110 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά πριν από 50 χρόνια στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού και έκτοτε, έμεινε στην ιστορία ως ένα από τους θρύλους των Ράλι της δεκαετίας του '60. Φέτος και στην ίδια ακριβώς έκθεση το Σεπτέμβριο, η Renault θα μας δείξει το πρωτότυπο Alpine A110-50 ώστε να γιορτάσει τα γενέθλια του κλασικού της μοντέλου. Πρώτα όμως, το πρωτότυπο θα κάνει το ντεμπούτο του στα πλαίσια του Grand Prix του Μονακό αυτό το Σαββατοκύριακο.

Το αγωνιστικό τμήμα Renaultsport έχει εξελίξει το
αγωνιστικών προδιαγραφών νέο Γαλλικό πρωτότυπο.
Το νέο Γαλλικό πρωτότυπο βασίζεται πάνω στο κουπέ πρωτότυπο DeZir, που η Renault μας είχε δείξει στην Έκθεση του Παρισιού το 2010, ενσωματώνοντας βέβαια αρκετές αισθητικές αλλαγές προερχόμενες από την αγωνιστική Alpine του παρελθόντος (π.χ. οι κεντρικοί προβολείς ομίχλης, το τζάμι για τον κινητήρα στο πίσω μέρος και φυσικά το χαρακτηριστικό μπλε χρώμα). Παράλληλα, με τη βοήθεια της Renaultsport έχουν προστεθεί και μια σειρά από αγωνιστικά αεροδυναμικά βοηθήματα στο αμάξωμα, ενώ το σασί αποτελεί μια ακόμη πιο άκαμπτη εκδοχή του αγωνιστικού Megane Trophy.

Με 400 ίππους και αγωνιστικό στήσιμο, το Alpine A110-50
έχει φτιαχτεί κυρίως για χρήση στην πίστα.
Από πλευράς διαστάσεων, το Alpine Concept έχει το ίδιο μεταξόνιο με το Renault DeZir (2.625 χλστ.), όμως τα μετατρόχια είναι πλατύτερα (1,68 μ. εμπρός, 1,69 μ. πίσω). Μεγαλύτεροι είναι και οι τροχοί των 21 ιντσών. Σε ό,τι αφορά τώρα στον κινητήρα, το Alpine A110-50 Concept φορά ένα V6 μοτέρ 3,5 λίτρων, το οποίο αποδίδει 400 ίππους ισχύος και 422 Nm ροπής. Η δύναμη στέλνεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου συγχρονισμένου κιβωτίου και ενός μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Η Renault σημειώνει επίσης ότι για να προσφέρει μια όσο το δυνατόν πιο αγωνιστική αίσθηση, δεν εφοδιάζει το πρωτότυπο με βοηθήματα όπως το ABS, το traction control ή το ESP.

Από πλευράς παραγωγής, προς το παρόν δεν υπάρχουν σχέδια παραγωγής και πώλησης του πρωτότυπου, όμως είναι δεδομένο ότι σύντομα, θα έχουμε πολλές εξελίξεις στο κομμάτι της Alpine και στην επαναφορά της ως το σπορ brand της Renault.
TAG