Η Toyota ετοιμάζει 8 νέα μοντέλα ειδικά για τις αναπτυσσόμενες αγορές του πλανήτη

Στροφή προς τις αναπτυσσόμενες αγορές για την Toyota με 8 νέα μοντέλα μέχρι το 2015 (φωτό το Dear Qin Concept του Πεκίνο).
Με στόχο να ανταγωνιστεί τη VW και τη GM, η Toyota ετοιμάζει μια προϊοντική επίθεση στις αναπτυσσόμενες χώρες και περιοχές της γης: 8 διαφορετικά νέα μοντέλα αναμένουμε μέχρι το 2015 από τους Ιάπωνες, σε μια προσπάθειά τους να επανακτήσουν την πρώτη θέση των παγκόσμιων πωλήσεων.

Η σεντάν έκδοση του Dear Qin Concept μαζί με
το hatchback, θα μας οδηγήσουν σε 2 νέα μοντέλα
ειδικά για τις αναπτυσσόμενες αγορές του πλανήτη.
Την περασμένη χρονιά η Toyota έχασε την πρώτη θέση στις παγκόσμιες πωλήσεις αυτοκινήτων και οι Ιάπωνες έχουν ήδη έτοιμη την απάντησή τους έναντι στους μεγάλους ανταγωνιστές του Volkswagen Group και της GM. Ο στόχος πλέον αλλάζει και το ενδιαφέρον στρέφεται προς τις αναπτυσσόμενες αγορές του πλανήτη και κυρίως αυτές της Βραζιλίας, της Κίνας και της Ινδίας, εκεί όπου η VW, η GM και η Hyundai έχουν ήδη βρεθεί στην κορυφή. Και για να καταφέρει να ανταγωνιστεί αυτές τις εταιρείες, η Toyota έχει βάλει ως στόχο μέχρι το 2015 οι μισές από τις παγκόσμιες πωλήσεις της να αφορούν σε αυτές και μόνο τις αγορές.

Το εικονιζόμενο Etios που πωλείται μόνο στην Ινδία,
είναι σήμερα το φθηνότερο Toyota παγκοσμίως.
Το Δεκέμβριο του 2010 η Toyota λάνσαρε για πρώτη φορά ένα μοντέλο ειδικά εξελιγμένο για τις αγορές αυτές, το μικρό σεντάν Etios στην Ινδία. Με τιμή περίπου 7.200 ευρώ, το Etios είναι το φθηνότερο αυτοκίνητο της μάρκας παγκοσμίως. Σύντομα όμως και ειδικότερα μέσα στην επόμενη τριετία, το ιαπωνικό μοντέλο θα πλαισιωθεί από 8 νέα compact αυτοκίνητα, τα οποία όπως και αυτό, θα έχουν εξελιχθεί ειδικά για μία ή και περισσότερες εκ των αναπτυσσόμενων αγορών του πλανήτη. Η τιμή των νέων αυτών αυτοκινήτων θα βρίσκεται περίπου στα 10.000 ευρώ, με την παραγωγή τους να γίνεται αποκλειστικά σε αγορές όπως η Βραζιλία, η Ινδία και η Κίνα. Η Toyota, υπολογίζει ότι μέχρι το 2013 τα νέα αυτά μοντέλα θα αυξήσουν την παραγωγή της στις αναπτυσσόμενες αγορές στα 3,1 εκατομμύρια αυτοκίνητα το χρόνο, από 2,38 εκατομμύρια το 2010, φθάνοντας στα ίδια επίπεδα με την παραγωγή της μάρκας στην Ιαπωνία.
TAG