Πιο δυνατό και σπορ Toyota GT 86 GRMN

Με περισσότερη δύναμη και αγωνιστικό στήσιμο έρχεται το περιορισμένης παραγωγής Toyota GT86 GRMN.
Η Toyota παρουσίασε μια νέα έκδοση περιορισμένης παραγωγής για το GT 86, η οποία έρχεται με βελτιώσεις από την Gazoo Racing για να προσφέρει ακόμη περισσότερη δύναμη και οδηγική απόλαυση.

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η τεράστια αεροτομή, αλλά και
η κεντρικά τοποθετημένη εξάτμιση με το μεγάλο διαχύτη.
Μόλις 100 μονάδες του νέου Toyota GT 86 GRMN (Gazoo Racing Masters of Nürburgring) θα παραχθούν, αποκλειστικά για την αγορά της Ιαπωνίας, με κάθε μια εξ αυτών να φέρει μια σειρά από βελτιώσεις, που καθιστούν ακόμη πιο απολαυστικό το πισωκίνητο κουπέ. Οι βελτιώσεις αυτές, εμπνέονται από την συμμετοχή της Gazoo Racing στις 24 ώρες του Nürburgring.

Αρχικά, παρότι δεν υπάρχει και πάλι turbo, ο 2λιτρος ατμοσφαιρικός boxer κινητήρας του Toyota GT 86 έχει λάβει βελτιώσεις, ώστε να προσφέρει 19 άλογα παραπάνω ισχύος (219 συνολικά) και 12 Nm ροπής (217). Παράλληλα, συνδυάζεται με ένα ακόμη πιο σφιχτής κλιμάκωσης 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου έχει μειωθεί κατά 33 κιλά, συμβάλλοντας με τη σειρά του στην παροχή καλύτερων επιδόσεων.

Από το εσωτερικό δεν λείπουν οι βελτιώσεις, όπως είναι
τα αγωνιστικά καθίσματα, ενώ απουσιάζει το ηχοσύστημα.
Σε ό,τι αφορά στο αμάξωμα, το Toyota GT 86 GRMN ενσωματώνει μια σειρά από αεροδυναμικά βοηθήματα, με πιο χαρακτηριστικό τη μεγάλη πίσω αεροτομή, που φροντίζουν ώστε το κράτημα να είναι περισσότερο από ποτέ. Υπό αυτό το πρίσμα, η ανάρτηση έχει επίσης επαναρυθμιστεί και οι τροχοί με ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών έρχονται με πιο φαρδιά λάστιχα στο πίσω τμήμα (215/40 R17 εμπρός - 235/40 R17 πίσω).

Ενισχυμένα είναι και τα φρένα, με αεριζόμενους δίσκους εμπρός-πίσω και 6πίστονες δαγκάνες εμπρός με 4πίστονες πίσω. Στον περιορισμό του βάρους τέλος, αλλά και αισθητικά, συμβάλει το εμπρός καπό από ανθρακονήματα, ενώ τα πλαϊνά παράθυρα είναι από πλέξιγκλας.
TAG