Για τρίτη συνεχή χρονιά η Mazda αύξηση τις Ευρωπαϊκές της πωλήσεις σε ποσοστό πάνω από το 20%. |
Μπορεί στην Ελλάδα η Mazda να είναι ακόμη άφαντη, όμως στην Ευρώπη οι πωλήσεις της
εταιρείας πάνε από το καλό στο καλύτερο, αφού το 2015 έκλεισε με σημαντική
αύξηση 21% σε σχέση με το 2014 και 211.000 αυτοκίνητα.
Το νέο Mazda2 έκλεισε την περσινή χρονιά με αύξηση πωλήσεων κατά 45%. |
Με την επίδοση αυτή η Mazda σημειώνει την τρίτη συνεχή χρονιά με ετήσια αύξηση πωλήσεων
πάνω από 20%, επιβεβαιώνοντας έτσι ότι βρίσκεται σε μια φάση ανάκαμψης στην
Ευρώπη.
Στα μοντέλα της, το νέο Mazda2 ολοκλήρωσε τη χρονιά με πάνω από 36.000 πωλήσεις και
αύξηση 45% σε σχέση με το 2014, ενώ το Mazda CX-3, το πρώτο compact SUV
στην ιστορία της μάρκας, έκλεισε την περσινή χρονιά με πάνω από 25.000
πωλήσεις, παρότι λανσαρίστηκε το καλοκαίρι.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου