21% πάνω οι πωλήσεις της Mazda στην Ευρώπη το 2015

Για τρίτη συνεχή χρονιά η Mazda αύξηση τις Ευρωπαϊκές της πωλήσεις σε ποσοστό πάνω από το 20%.
Μπορεί στην Ελλάδα η Mazda να είναι ακόμη άφαντη, όμως στην Ευρώπη οι πωλήσεις της εταιρείας πάνε από το καλό στο καλύτερο, αφού το 2015 έκλεισε με σημαντική αύξηση 21% σε σχέση με το 2014 και 211.000 αυτοκίνητα.

Το νέο Mazda2 έκλεισε την περσινή χρονιά
με αύξηση πωλήσεων κατά 45%.
Με την επίδοση αυτή η Mazda σημειώνει την τρίτη συνεχή χρονιά με ετήσια αύξηση πωλήσεων πάνω από 20%, επιβεβαιώνοντας έτσι ότι βρίσκεται σε μια φάση ανάκαμψης στην Ευρώπη.

Στα μοντέλα της, το νέο Mazda2 ολοκλήρωσε τη χρονιά με πάνω από 36.000 πωλήσεις και αύξηση 45% σε σχέση με το 2014, ενώ το Mazda CX-3, το πρώτο compact SUV στην ιστορία της μάρκας, έκλεισε την περσινή χρονιά με πάνω από 25.000 πωλήσεις, παρότι λανσαρίστηκε το καλοκαίρι.

Ιδιαίτερα πετυχημένη ήταν η πορεία της Mazda στην Ισπανία (+54%), την Ολλανδία (+52%), τη Σλοβενία (+47%) και τη Γαλλία (+39%). Στην Ελλάδα από την άλλη, η Mazda συνεχίζει να είναι απούσα και εμείς, περιμένουμε εάν θα αλλάξει κάτι και ξεκινήσει η επαναεισαγωγή της εταιρείας μέσα στο 2016, από τη στιγμή πλέον που υπάρχουν και νέοι μικρού κυβισμού κινητήρες στη γκάμα (1,5 λτ. βενζίνη-diesel), που θα μπορούσαν να απευθυνθούν στο κοινό της χώρας μας.
TAG