Το ηλεκτρικό μέλλον της VW είναι εδώ: Ιδού το Budd-e Concept!

Με ηλεκτρική αυτονομία 533 χιλιομέτρων και ηλεκτροκινητήρες 306 ίππων, αποκαλύφθηκε το πρωτότυπο VW Budd-e.
Η VW αποκαλύπτει στην Έκθεση Ηλεκτρονικών (CES) του Λος Άντζελες το νέο Budd-e Concept, που βασίζεται στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα ηλεκτρικών μοντέλων της μάρκας, ενώ παράλληλα, αποτελεί και μια πρώιμη αποκάλυψη ενός μελλοντικού νέου VW Kombi/Microbus.

Το Budd-e είναι το πρώτο όχημα της VW που βασίζεται
πάνω στη νέα πλατφόρμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων MEB.
Η νέα πλατφόρμα στη οποία βασίζεται το πρωτότυπο Budd-e ονομάζεται «Modular Electric Drive Kit» (MEB) και έχει δημιουργηθεί ειδικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Εξ ου και η κίνηση στο πρωτότυπο δίνεται από δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν τοποθετημένο στο εμπρός τμήμα και έναν στο πίσω, συνδυαστικής απόδοσης 306 ίππων.

Η απαιτούμενη ενέργεια αποθηκεύεται σε μια συστοιχία μπαταριών χωρητικότητας 92,4 kWh, που απαιτεί μόνο 30 λεπτά για την φόρτισή της στο 80% της χωρητικότητάς της. Πολύ σημαντικό στοιχείο αποτελεί η μεγάλη αυτονομία με μια φόρτιση που μπορεί να φθάσει τα 533 χιλιόμετρα, δίνοντας στο Budd-e μια αυτονομία αντίστοιχη βενζινοκίνητων μοντέλων.
Στο εσωτερικό, ξεχωρίζει το λεπτό πάνελ οθονών πίσω από το
τιμόνι, αντί του παραδοσιακού ταμπλό.

Στο πεδίο των επιδόσεων, οι δύο ηλεκτροκινητήρες δημιουργούν μια οικολογική τετρακίνηση και έτσι, για το 0-100 χλμ./ώρα το πρωτότυπο απαιτεί μόνο 6,9 δλ., με την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα.

Σχεδιαστικά, το VW Budd-e Concept διαθέτει ένα τετραγωνισμένο αμάξωμα μήκους 4,597 μέτρων, με έντονη παρουσία της μάσκας της εταιρείας στο εμπρόσθιο τμήμα, η οποία συνδέεται με τα στρογγυλεμένα LED φωτιστικά σώματα. Στο πλάι, ξεχωρίζει η απουσία των καθρεπτών και των χειρολαβών των θυρών, ενώ πίσω την παράσταση κλέβουν οι λεπτοί προβολείς που ανεβαίνουν μέχρι την αεροτομή της οροφής, μαζί με τα σε σχήμα «C» πίσω φώτα ημέρας.

Η σχεδίαση του πρωτότυπου μας προϊδεάζει για το πως μπορεί
να είναι ένα VW Kombi/Micobus του άμεσου μέλλοντος.
Στο εσωτερικό, η VW αντί του παραδοσιακού ταμπλό έχει δημιουργήσει ένα λεπτό πάνελ όπου εδράζονται μια σειρά από οθόνες, όπου μέσω χειρονομιών, ο οδηγός μπορεί να χειριστεί τα περισσότερα συστήματα του αυτοκινήτου ή ακόμη και να ανοίξει τις πλαϊνές συρόμενες πόρτες.

Σε ό,τι αφορά τέλος στα πλάνα παραγωγής του, η VW προτίθεται να φέρει τη νέα γενιά του Kombi/TransporterMicrobus όπως είναι γνωστό στις Η.Π.Α.) κάποια στιγμή το 2017 και είναι σίγουρο ότι η παρουσία του θα επηρεαστεί από το νέο πρωτότυπο της Έκθεσης τους Λος Άντζελες.
TAG