Η McLaren
αποκάλυψε το ποιόν της νέας 570GT,
του τρίτου μοντέλου της Sport
σειράς της, η οποία δίνει έμφαση στην προσφορά μια πιο πολυτελούς καμπίνας,
αλλά και ενός πιο πρακτικού πορτ-μπαγκάζ.
Όσο και εάν φαίνεται περίεργο για ένα σπορ μοντέλο της McLaren, η νέα 570GT έει εξελιχθεί για να
τονίσει τη χρηστικότητά της και την άνεση κατά το ταξίδι.
Έτσι, μέσω μιας νέας ανοιγόμενης πίσω γυάλινης πόρτας, ο
ιδιοκτήτης μπορεί να έχει πρόσβαση σε έναν νέο χώρο αποσκευών πίσω από τα
καθίσματα, με ωφέλιμο όγκο 220 λτ. Μαζί με τα 150 λίτρα αποθήκευσης που
βρίσκονται κάτω από το μπροστινό καπό, η νέα 570 GT προσφέρει συνολικό πορτ-μπαγκάζ 370
λτ.
Επιπλέον αυτού, η McLaren έχει τονίσει τη πολυτέλεια στο εσωτερικό, με νέα υψηλής
ποιότητας δέρματα, ηλεκτρικά και θερμαινόμενα καθίσματα, αλλά και στοιχεία όπως
το τιμόνι που έχει ειδική λειτουργία για εύκολη είσοδο στο εσωτερικό, πόρτες
που κλείνουν πιο «μαλακά», μαζί και με μια πιο ήσυχη εξαγωγή.
Όλα τα παραπάνω πριμοδοτούν την άνεση και υπό αυτό το
πρίσμα, η ρύθμιση της ανάρτησης είναι πιο μαλακή και η υποβοήθηση του τιμονιού
λιγότερο «σφιχτή». Η απορροφητικότητα επίσης των ενεργών αμορτισέρ μπορεί να
ρυθμιστεί με βάση τα προγράμματα οδήγησης Normal, Sport
και Track (χρήση σε
πίστα), ανάλογα δηλαδή με τα θέλω του οδηγού.
Ο κινητήρας τέλος της McLaren 570GT
δεν αλλάζει σε σχέση με τη 570S
και έτσι, συναντούμε και πάλι τον 3,8 λίτρων V8 βενζινοκινητήρα twin-turbo
των 570 ίππων. Παρά τον πιο εκλεπτυσμένο της χαρακτήρα, οι επιδόσεις παραμένουν
εκρηκτικές αφού για το 0-100 χλμ./ώρα η νέα 570GT απαιτεί 3,4 δλ., το 0-200 χλμ./ώρα
έρχεται σε 9,8 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 328 χλμ./ώρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου