H Bugatti
παρουσιάζει τον αντικαταστάτη της Veyron, με τη νέα Chiron
να έρχεται για να πάρει πειστικά τη θέση της στην κορυφή της παγκόσμιας
αυτοκίνησης, προσφέροντας ανυπέρβλητη δύναμη, εξωπραγματικές επιδόσεις, αλλά
και κορυφαία πολυτέλεια.
Μόνο τα νούμερα της Chiron ζαλίζουν: 1.500 άλογα ισχύος και 1.600 Nm ροπής, από έναν νεοεξελιγμένο 8λιτρο W16 βενζινοκινητήρα, ο οποίος
συνδυάζεται όχι με ένα και δύο, αλλά με 4 διαφορετικά turbo για να εκμηδενίσει οποιοδήποτε
ψήγμα από turbo lag.
Φυσικά, όλη αυτή η δύναμη και ροπή στέλνονται και στους τέσσερις τροχούς του
αυτοκινήτου, μέσω ενός ειδικά εξελιγμένου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη
με 7 σχέσεις.
Όσο για τις επιδόσεις, η Bugatti ανακοινώνει ότι η νέα Chiron απαιτεί για το 0-100 χλμ./ώρα μόνο 2,5 δευτερόλεπτα, για
το 0-200 χλμ./ώρα κάτω από 6,5 δλ., με την τελική της ταχύτητα να φθάνει στο
εξωπραγματικό νούμερο των 420 χλμ./ώρα, θέτοντας φυσικά και ένα νέο ρεκόρ για
αυτοκίνητο παραγωγής.
Εκτός τώρα από τα του κινητήρα, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι
η Chiron φέρει ένα νέο
πλαίσιο από ανθρακονήματα, με επίσης ανθρακόνημα να ντύνει και το πίσω μέρος
του αυτοκινήτου. Σχεδιαστικά, η Chiron
δείχνει σαν μια φυσική εξέλιξη της Veyron, όντας πάντως 83 χλστ. πιο μακριά, 40 χλστ. πιο πλατιά και
53 χλστ. πιο ψηλή.
Μετά από την αύξηση των διαστάσεων, το βάρος της Chiron είναι αντίστοιχα
αυξημένο κατά 155 κιλά σε σχέση με τη Veyron (1.996 κιλά στο σύνολο), με τη Bugatti ωστόσο να υπόσχεται πιο ευρύχωρη
καμπίνα.
Κάτω τώρα από το αμάξωμα, η νέα κορυφαία Bugatti έρχεται με ένα πλήρως
ρυθμιζόμενο πλαίσιο, με 5 διαφορετικά set-up που μπορούν να προσαρμόσουν το αυτοκίνητο στις ανάγκες του οδηγού του. Τα φρένα είναι φυσικά τεραστίων διαστάσεων,
με 8πίστονες δαγκάνες εμπρός και 6πίστονες πίσω, για τους τροχούς με ζάντες 20
και 21 ιντσών αντίστοιχα.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου