Επιτέλους η Alfa Romeo παρουσίασε τη νέα Giulia - Στις 15 Απριλίου ξεκινούν οι παραγγελίες!

Μετά την κορυφαία Giulia QV, η Alfa Romeo παρουσίασε όλες τις εκδόσεις της νέας Giulia στην Έκθεση της Γενεύης.
Παρουσιάστηκαν τελικά όλες οι εκδόσεις της νέας Alfa Romeo Giulia στην Έκθεση της Γενεύης, εκτός της κορυφαίας QV που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα, με την ιταλική μάρκα να ανακοινώνει και επίσημα ότι οι παραγγελίες για το πολυαναμενόμενο νέο μοντέλο θα ξεκινήσουν στις 15 Απριλίου.

Η γκάμα των κινητήρων της νέας Alfa Romeo Giulia ξεκινά
από τους 150 ίππους και φθάνει έως και τους 510.
Η νέα Giulia θα διατεθεί αποκλειστικά με υψηλού κυβισμού turbo κινητήρες, διαθέτοντας αρχικά έναν νέο, αλουμινένιο και άμεσου ψεκασμού 2λιτρο turbo βενζινοκινητήρα με 200 ίππους και 330 Nm ροπής, που στέλνει τη δύναμή του στους πίσω τροχούς του αυτοκινήτου μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου.

Ακολουθεί ένας επίσης αλουμινένιος 2,2 λίτρων turbodiesel με 150 και 180 ίππους (380 και 450 Nm ροπής αντίστοιχα), που συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή προαιρετικά, με 8τάχυτο αυτόματο.

Στα υπόλοιπα στοιχεία, η Alfa Romeo σημειώνει ότι το πισωκίνητο πλαίσιο της Giulia διαθέτει μια νέα ανάρτηση με διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους στο πίσω τμήμα, όπου αρκετά από τα τμήματα του πλαισίου είναι φτιαγμένα από ελαφριά υλικά (αλουμίνιο και ανθρακόνημα). Ως αποτέλεσμα, το βάρος της νέας Giulia ξεκινάει μόνο από τα 1.374 κιλά, με την κορυφαία Giulia QV των 510 ίππων να φθάνει τα 1.524 κιλά.

Σχεδιαστικά, η Giulia προβάλει ένα εκλεπτυσμένο στυλ σε ένα
αμάξωμα τριών όγκων με πολύ καλή αεροδυναμική.
Στα χαρακτηριστικά της νέας Giulia ξεχωρίζει και η παρουσία του συστήματος Integrate Brake System (IBS), που φροντίζει ώστε να κατανέμεται σωστά η δύναμη από το πεντάλ του φρένου, σε συνδυασμό και με τη λειτουργία του συστήματος ελέγχου της ευστάθειας, ώστε να επιτευχθούν κορυφαίες επιδόσεις φρεναρίσματος (π.χ. η 100-0 χλμ. σε 38,5 μέτρα και 32,0 μέτρα για την QV).

Σε ό,τι αφορά στη σχεδίαση του αμαξώματός της, η νέα Giulia δείχνει αρκετά στιλάτη και κομψή, με ένα μακρύ καπό που καταλήγει πάνω στα όμορφα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα και το χαρακτηριστικό θυρεό της Alfa Romeo. Πίσω, η σχεδίαση παραπέμπει ελαφρώς σε 4θυρο κουπέ, με τους μακρόστενους προβολείς να ξεχωρίζουν. Πολύ καλός είναι και ο αεροδυναμικός συντελεστής (cd: 0,32).

Το ταμπλό διαθέτει μια απλή, αλλά όμορφη σχεδίαση, με σπορ
λεπτομέρειες, σε τιμόνι, καθίσματα και πίνακα οργάνων.
Για το εσωτερικό της Giulia, οι εικόνες μια αποκαλύπτουν ένα σχετικά συγκρατημένο αποτέλεσμα, με άρχουσα την οθόνη αφής 8,8 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων. Διακρίνουμε επίσης το σπορ τριάκτινο τιμόνι, αλλά και τον επίσης σπορ πίνακα οργάνων, με τους θόλους για το ταχύμετρο και το στροφόμετρο, αλλά και την κεντρική ψηφιακή οθόνη 3,5 ή 7 ιντσών.

Ολοκληρώνοντας, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι η Alfa Romeo υπόσχεται ότι η νέα Giulia θα έχει από τη βασική της έκδοση ένα πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, με πολλά συστήματα τεχνολογίας και ασφάλειας. Θα υπάρχει επίσης η πιο πολυτελής έκδοση Giulia Super, αλλά και η πιο σπορ Giulia QV.
TAG