Νέο Nissan GT-R με 570 άλογα και πολλές βελτιώσεις!

Η Nissan ανανεώνει σχεδόν σε όλους τους τομείς το κορυφαίο GT-R, καθιστώντας το ακόμη πιο εκρηκτικό.
Η Nissan παρουσίασε επίσημα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης την εκ νέου ανανεωμένη εκδοχή του supercar της GT-R, η οποία έρχεται με ακόμη περισσότερη δύναμη, αλλά και βελτιώσεις στο εσωτερικό, την αεροδυναμική, αλλά και - ελαφρώς - την εμφάνιση.

Αλλαγές στην εμφάνιση και νέα αεροδυναμικά βοηθήματα,
βελτιώνουν την αεροδυναμική επίδοση του GT-R.
Αρχικά και σε ό,τι αφορά στον κινητήρα του, το ανανεωμένο GT-R εφοδιάζεται πλέον με μια περαιτέρω βελτιωμένη έκδοση του 3,8 λτ. twin-turbo V6 κινητήρα της Nissan, ο οποίος αποδίδει 570 άλογα ισχύος και 633 Nm ροπής.

Το ανανεωμένο Nissan GT-R έρχεται με πιο ισχυρό V6
κινητήρα 570 ίππων και ακόμη πιο εκρηκτικά χαρακτηριστικά.
Στο πεδίο των επιδόσεων, η Nissan προς το παρόν δεν ανακοινώνει τα επίσημα νούμερα, ωστόσο τονίζει ότι η επιτάχυνση θα είναι ακόμη πιο εκρηκτική και στο σημείο από τις μεσαίες μέχρι και τις υψηλές στροφές λειτουργίας του μοτέρ. Την ίδια στιγμή, εφοδιάζει το GT-R με μια νέα εξάτμιση τιτανίου, για ακόμη καλύτερο ηχητικό αποτέλεσμα.

Στην εμφάνιση, οι αλλαγές στο γνωστό αμάξωμα του Nissan GT-R επικεντρώνονται στη φρεσκαρισμένη γρίλια της μάσκας με ματ χρώμιο, το νέο καπό με τις τονισμένες νευρώσεις και το νέο σπόιλερ χαμηλά στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα. Ξεχωρίζει επίσης και η νέα, πιο αεροδυναμική σχεδίαση του πίσω προφυλακτήρα, αλλά και οι νέοι πλαϊνοί ώμοι, επίσης για βελτίωση της αεροδυναμικής.

Στο εσωτερικό, η Nissan τονίζει την πολυτέλεια του κορυφαίου
της μοντέλου, βελτιώνοντας και τη συνολική εργονομία.
Εσωτερικά, η Nissan τονίζει τον πολυτελή χαρακτήρα του GT-R εφοδιάζοντας την καμπίνα με περισσότερο και ακριβότερο δέρμα, ενώ παράλληλα έχει απλοποιήσει και έχει μειώσει τον αριθμό των διακοπτών στην κεντρική κονσόλα (από 27 σε 11), δίνοντας τη δυνατότητα χειρισμού του navi και του ηχοσυστήματος μόνο μέσω της νέας, μεγαλύτερης (8 ιντσών) οθόνης αφής του συστήματος πολυμέσων. 

Σε ό,τι αφορά τέλος στα οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά του supercar της Nissan. η ιαπωνική εταιρεία ανακοινώνει ότι η περαιτέρω ενίσχυση της ακαμψίας του πλαισίου, μαζί με νέες ρυθμίσεις στην ανάρτηση, προσφέρουν ακόμη περισσότερη σταθερότητα και πιο άμεσες αντιδράσεις σε στροφές με υψηλή ταχύτητα.
TAG