Το νέο πρωτότυπο VW T-Prime GTE μας αποκαλύπτει το ποιόν του επόμενου Touareg

Το επόμενο νέο της μεγάλο SUV μας αποκαλύπτει η VW, παρουσιάζοντας στο Πεκίνο το πρωτότυπο VW T-Prime GTE.
Συνεχίζοντας την επιθετική πολιτική του Ομίλου στα SUV, η VW αποκάλυψε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνο το νέο πρωτότυπο T-Prime GTE, το οποίο θα εξελιχθεί στο επόμενο νέο μεγάλο SUV της εταιρείας, που θα αντικαταστήσει το Touareg.

Το πρωτότυπο κινείται από έναν 2,0 TSI βενζινοκινητήρα και
 έναν ηλεκτροκινητήρα, συνδυαστικής απόδοσης 381 ίππων.
Το νέο πρωτότυπο της Audi βασίζεται πάνω στη νεότερη μεγάλη πλατφόρμα MLB του VW Group, έχοντας μήκος 5,07 μέτρων, πλάτος 1.999 χλστ. και ύψος 1.707 χλστ.

Το εξωτερικό design χαρακτηρίζεται από το εμφατικό εμπρόσθιο τμήμα, με την πλήρως χρωμιωμένη γρίλια της μάσκας, τα επιθετικά φωτιστικά σώματα, αλλά και τους νέους LED προβολείς ημέρας σε σχήμα «C» χαμηλά στον προφυλακτήρα.

Στο εσωτερικό, η όλη σχεδίαση είναι πιο λιτή, ωστόσο διακρίνεται η πλήρης απουσία παραδοσιακών διακοπτών, έναντι επιφανειών που λειτουργούν με την αφή, αλλά και μεγάλων οθονών. Μάλιστα, η VW αναφέρει ότι ιδίως οι δύο τεράστιες οθόνες μπροστά από τον οδηγό και στο κέντρο του ταμπλό, θα μεταφερθούν στο εσωτερικό όλων των μελλοντικών μοντέλων της από το 2017 και ύστερα.

Το εσωτερικό διακρίνεται για την απουσία διακοπτών, αφού
στη θέση τους υπάρχουν ειδικές high-tech επιφάνειες αφής.
Στο πεδίο του συστήματος κίνησής του, το πρωτότυπο είναι υβριδικό plug-in (φόρτιση και από πρίζα), με 2λιτρο turbo βενζινοκινητήρα 252 ίππων και ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων, προσφέροντας συνδυαστική ισχύ 381 ίππων και ροπή 700 Nm. Το κιβώτιο είναι 8άρι αυτόματο και η κίνηση μεταδίδεται και στους 4 τροχούς.

Σε ό,τι αφορά στην κατανάλωσή του, η μέση τιμή με πλήρως φορτισμένη την μπαταρία είναι μόνο 2,7 λτ./100 χλμ. Ο οδηγός, μπορεί να επιλέξει είτε την πλήρως ηλεκτρική λειτουργία, είτε την υβριδική, είτε την GTE που δίνει έμφαση στην παροχή γρήγορων επιδόσεων (π.χ. 0-100 χλμ./ώρα σε 6,0 δλ.).

Για μια πλήρη φόρτιση, η μπαταρία ιόντων-λιθίου απαιτεί 8 ώρες από μια απλή πρίζα ή 2 ώρες και 30 λεπτά μέσω ταχυφορτιστή. Το πρωτότυπο, μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά σε αποστάσεις έως και 50 χιλιομέτρων.
TAG