Όπως ανακοίνωσε η AvtoVAZ στην επίσημη σελίδα της στα social media, το αειθαλές Niva αποκτά μια σειρά από
αλλαγές και βελτιώσεις στην ανάρτηση, τα φρένα και το πλαίσιο, για να προσφέρει
καλύτερη άνεση.
Το Lada Niva
(ή Lada 4X4 όπως ονομάζεται πλέον στη
Ρωσία) συνεχίζει αγέρωχο την πορεία του από το 1977 μέχρι σήμερα, με την AvtoVAZ να προχωρά σε μια
σειρά από νέες βελτιώσεις κυρίως στα τεχνικά του τμήματα, ώστε να βελτιώσει την
άνεση και παράλληλα, να εκμοντερνίσει όσο το δυνατόν βέβαια, τα οδικά και
οδηγικά του χαρακτηριστικά.
Η πρώτη αλλαγή έχει να κάνει με το σχεδιασμό του εμπρόσθιου
άξονα, που αποκτά νέα θέση (ουσιαστικά τοποθετείται πλέον στην ανεξάρτητη
εμπρός ανάρτηση), με αποτέλεσμα να μειωθούν οι κραδασμοί. Παράλληλα, η νέα του
θέση επιτρέπει στη Lada
να τοποθετήσει οποιονδήποτε άλλον κινητήρα στο Niva.
Αρκετές αλλαγές έγιναν επίσης και στην μπροστινή ανάρτηση
του 4κίνητου της Lada,
με στόχο τη βελτίωση της συμπεριφοράς του εμπρόσθιου τμήματος κατά το φρενάρισμα
και κυρίως, τη σταθεροποίησή του.
Οι μηχανικοί της Lada βελτίωσαν επίσης και την απόσβεση της ανάρτησης, με στόχο
την παροχή ακόμη περισσότερης άνεσης, ενώ αλλαγές έγιναν και στα αμορτισέρ,
ώστε να μειωθεί ο θόρυβος κατά το πέρασμα από ανωμαλίες στο οδόστρωμα ή εκτός
δρόμου.
Τέλος, οι άνθρωποι της Lada ενίσχυσαν και τη στεγανότητα τμημάτων του πλαισίου, αλλά και
την αντισκωριακή τους προστασία, ώστε το Niva να προσφέρει μεγαλύτερη αντοχή κατά της σκουριάς, όταν
χρησιμοποιείται συχνά σε ορεινές περιοχές με έντονη βροχόπτωση.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου