H Skoda Octavia αποκτά τον νεότερο 1.000άρη TSI βενζινοκινητήρα των 115 ίππων του VW Group. |
Η Skoda
ανανεώνει σε επιμέρους στοιχεία όλη τη γκάμα των μοντέλων της, μεταξύ των
οποίων ξεχωρίζει η τοποθέτηση του 3κύλινδρου 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρα του VW Group στην Octavia.
Στην έκδοση G-TEC με φυσικό αέριο, ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει την Octavia και με το αυτόματο DSG κιβώτιο. |
Ξεκινώντας λοιπόν με την Octavia, όπως το VW Golf,
το Audi A3,
το SEAT Leon
κ.λπ., έτσι λοιπόν και η μεσαία Skoda
λαμβάνει τον νεότερο, 3κύλινδρο 1.000άρη TSI βενζινοκινητήρα με 115 ίππους ισχύος και 6τάχυτο μηχανικό ή
7τάχυτο αυτόματο DSG
κιβώτιο. Η μέση κατανάλωση είναι 4,5 λτ./100 χλμ.
Παράλληλα, η Octavia
στην έκδοση με φυσικό αέριο (1,4 TSI G-TEC)
είναι πλέον διαθέσιμη και με το DSG
διπλού συμπλέκτη κιβώτιο, ενώ για τις εκδόσεις της Octavia με τα 150 άλογα, προστίθεται το
σύστημα DCC (Dynamic Chassis Control) με ρυθμιζόμενα
αμορτισέρ. Τέλος, θα δούμε νέα σχέδια ζαντών στην Octavia Scout, αλλά και σε όλη τη
γκάμα.
Στο εσωτερικό του Skoda Rapid, προστίθενται πιο πολυτελείς επενδύσεις σε συνδυασμό ύφασμα με δέρμα. |
Αφήνοντας την Octavia και προχωρώντας στο μικρότερο Citigo, στις νέες προσθήκες
περιλαμβάνονται τα LED
φώτα ημέρας από την έκδοση Ambition
και πάνω, νέα ηχοσυστήματα στο εσωτερικό με έξτρα συνδεσιμότητα, αλλά και
επιλογή για τον αυτόματο κλιματισμό Climatronic με νέα οθόνη.
Στη Fabia,
η Skoda θα προσφέρει
πλέον το Προσαρμοζόμενο Cruise Control
(ACC) για τις εκδόσεις
με κινητήρα 1,2 TSI και
1,4 TDI, αλλά και νέες
επιλογές εξοπλισμού. Για το Rapid,
η σημαντικότερη αλλαγή έχει να κάνει με τη νέα ταπετσαρία σε συνδυασμό
ύφασμα-δέρμα, αλλά και στην ύπαρξη νέου κρυφού φωτισμού.
Στο Yeti
τέλος, η έκδοση Outdoor
θα μπορεί να συνδυαστεί με τον 1,2 TSI βενζινοκινητήρα, ενώ θα υπάρχει η νέα, αναβαθμισμένη Monte Carlo έκδοση για το Yeti 2,0 TDI 4X4. Και εδώ θα έχουμε νέες επιλογές εξοπλισμού.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου