Η Skoda ανανεώνει όλη τη γκάμα - Με 1.000άρη turbo η Octavia

H Skoda Octavia αποκτά τον νεότερο 1.000άρη TSI βενζινοκινητήρα των 115 ίππων του VW Group.
Η Skoda ανανεώνει σε επιμέρους στοιχεία όλη τη γκάμα των μοντέλων της, μεταξύ των οποίων ξεχωρίζει η τοποθέτηση του 3κύλινδρου 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρα του VW Group στην Octavia.

Στην έκδοση G-TEC με φυσικό αέριο, ο αγοραστής μπορεί να
επιλέξει την Octavia και με το αυτόματο DSG κιβώτιο.
Ξεκινώντας λοιπόν με την Octavia, όπως το VW Golf, το Audi A3, το SEAT Leon κ.λπ., έτσι λοιπόν και η μεσαία Skoda λαμβάνει τον νεότερο, 3κύλινδρο 1.000άρη TSI βενζινοκινητήρα με 115 ίππους ισχύος και 6τάχυτο μηχανικό ή 7τάχυτο αυτόματο DSG κιβώτιο. Η μέση κατανάλωση είναι 4,5 λτ./100 χλμ.

Παράλληλα, η Octavia στην έκδοση με φυσικό αέριο (1,4 TSI G-TEC) είναι πλέον διαθέσιμη και με το DSG διπλού συμπλέκτη κιβώτιο, ενώ για τις εκδόσεις της Octavia με τα 150 άλογα, προστίθεται το σύστημα DCC (Dynamic Chassis Control) με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Τέλος, θα δούμε νέα σχέδια ζαντών στην Octavia Scout, αλλά και σε όλη τη γκάμα.

Στο εσωτερικό του Skoda Rapid, προστίθενται πιο πολυτελείς
επενδύσεις σε συνδυασμό ύφασμα με δέρμα.
Αφήνοντας την Octavia και προχωρώντας στο μικρότερο Citigo, στις νέες προσθήκες περιλαμβάνονται τα LED φώτα ημέρας από την έκδοση Ambition και πάνω, νέα ηχοσυστήματα στο εσωτερικό με έξτρα συνδεσιμότητα, αλλά και επιλογή για τον αυτόματο κλιματισμό Climatronic με νέα οθόνη.

Στη Fabia, η Skoda θα προσφέρει πλέον το Προσαρμοζόμενο Cruise Control (ACC) για τις εκδόσεις με κινητήρα 1,2 TSI και 1,4 TDI, αλλά και νέες επιλογές εξοπλισμού. Για το Rapid, η σημαντικότερη αλλαγή έχει να κάνει με τη νέα ταπετσαρία σε συνδυασμό ύφασμα-δέρμα, αλλά και στην ύπαρξη νέου κρυφού φωτισμού.

Στο Yeti τέλος, η έκδοση Outdoor θα μπορεί να συνδυαστεί με τον 1,2 TSI βενζινοκινητήρα, ενώ θα υπάρχει η νέα, αναβαθμισμένη Monte Carlo έκδοση για το Yeti 2,0 TDI 4X4. Και εδώ θα έχουμε νέες επιλογές εξοπλισμού.
TAG