Η Ferrari 488 GTB της Novitec με 772 άλογα είναι ένας πραγματικός πύραυλος!

Με 772 άλογα και 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα, η Ferrari 488 GTB της Novitec είναι το supercar που πάντα θέλαμε!
Χωρίς να κάνει κανένα συμβιβασμό, η γερμανική Novitec Rosso παρουσιάζει τη νέα βελτιωτική της πρόταση για τη Ferrari 488 GTB, προσδίδοντας στο ιταλικό supercar 772 άλογα ισχύος και 0-100 χλμ./ώρα σε μόνο 2,8 δευτερόλεπτα.

Ακόμη πιο εντυπωσιακή εμφάνιση για τη 488 GTB, με το
περιμετρικό αεροδυναμικό πακέτο από ανθρακονήματα.
Ξεκινώντας με τον κινητήρα, οι ειδικοί της Novitec Rosso παίρνουν το 3,9 λίτρων V8 biturbo διαμάντι της Ferrari και ύστερα από επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου, βελτιώσεων στην πίεση των turbo και νέα εξάτμιση, ανεβάζουν την ισχύ κατά 102 άλογα και 772 συνολικά, από 670 εργοστασιακά.

Η Novitec προσθέτει νέα υδραυλικά αμορτισέρ, που μειώνουν
περαιτέρω την απόσταση από το έδαφος κατά 40 χλστ.
Αντίστοιχη αύξηση έχουμε και στη ροπή, η οποία εκτοξεύεται στα 892 Nm, από 760 από το εργοστάσιο. Στο πεδίο των επιδόσεων, η Ferrari 488 GTB της Novitec απαιτεί μόνο 2,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, όντας 0,2 δλ. ταχύτερη της εργοστασιακής, ενώ η τελική ταχύτητα αυξάνεται από τα 330 χλμ./ώρα στα 342 χλμ./ώρα.

Αρκετή δουλειά έχει γίνει και στη βελτίωση του ήχου από τη νέα εξάτμιση, ενώ οι μηχανικοί της Novitec έχουν βελτιώσει περαιτέρω και την απόκριση του μοτέρ.

Η βελτίωση του κινητήρα της 488 GTB προσφέρει 102 επιπλέον
ίππους (772 συνολικά) και 132 περισσότερα Nm ροπής (892).
Αλλαγές έχουμε όμως και στο αμάξωμα της Ferrari 488 GTB, με την Novitec να προσφέρει ένα πλήρες περιμετρικό body-kit φτιαγμένο από ελαφριά ανθρακονήματα, το οποίο εκτός της αισθητικής, βελτιώνει και την αεροδυναμική απόδοση του ιταλικού supercar.

Οι εξωτερικές αλλαγές ολοκληρώνονται με τα νέα σκουρόχρωμα πίσω φωτιστικά σώματα, αλλά και τις μαύρες σφυρήλατες ζάντες μεγέθους 21 ή 22 ιντσών. Φυσικά, επεμβάσεις έχουμε και στην ανάρτηση η οποία έχει χαμηλώσει κατά 40 χλστ., χάρη στο νέο υδραυλικό σύστημα της Novitec Rosso, που τοποθετείται παράλληλα με την εργοστασιακή ενεργή ανάρτηση.

Στο εσωτερικό, παρότι η Novitec δεν έδωσε στη δημοσιότητα κάποιες φωτογραφίες, η γερμανική εταιρεία έχει φροντίσει ώστε να εξελίξει μια σειρά από επιλογές εξατομίκευσης, με στοιχεία όπως πλήρη επένδυση σε διάφορα δέρματα και αλκαντάρα ή ακόμη και ανθρακονημάτινα paddles αλλαγής ταχυτήτων, για πλήρως αγωνιστική αίσθηση.
TAG