Το νέο Ka+ είναι το φθηνότερο Ford που μπορείς να αποκτήσεις!

Δίνοντας έμφαση στην οικονομία κίνησης και τη χαμηλή τιμή αγοράς, η Ford παρουσιάζει το νέο μίνι Ka+.
Η Ford παρουσίασε επίσημα το νέο, αποκλειστικά 5θυρο Κa+, το οποίο θα έρθει για να παίξει το ρόλο όχι μόνο του νέου μίνι μοντέλου της εταιρείας, αλλά και του φθηνότερου Ford στη γκάμα, προβάλλοντας έναν ιδιαίτερα προσιτό και οικονομικό χαρακτήρα.

H σχεδίαση του αποκλειστικά 5θυρου αμαξώματος είναι λιτή
και σίγουρα όχι τόσο νεανική όσο θα θέλαμε από ένα μίνι.
Το νέο Ford Ka+ είναι μια έκδοση με τις απαραίτητες «Ευρωπαϊκές» βελτιώσεις του Ka που προσφέρεται από τα τέλη του 2014 στη Λατινική Αμερική και στην Ινδία, με την ονομασία «Ka+» άλλωστε να συνοδεύει σε αυτές τις αγορές τη σεντάν έκδοσή του.

Με μήκος 3,929 μέτρων, το νέο Ford Ka+ φθάνει
στα επίπεδα της κατηγορίας των μικρών μοντέλων.
Στην Ευρώπη, το Ka+ θα είναι αποκλειστικά 5θυρο και με σχεδίαση η οποία ναι μεν ακολουθεί κάποια από τα πρόσφατα στοιχεία των Ευρωπαϊκών μοντέλων της εταιρείας (π.χ. χρωμιωμένη πολυγωνική μάσκα, νεύρα-powerdomes στο καπό), όμως συνολικά δείχνει πολύ συγκρατημένη και σαφώς λιγότερο «παιχνιδιάρικη» σε σχέση με αυτή του προηγούμενου Ka.

Στο εσωτερικό, το Ford Ka+ προβάλει περισσότερο στοιχεία
όπως η άνεση και ευρυχωρία, παρά η μοντέρνα εικόνα.
Από την άλλη πλευρά, η Ford υπόσχεται σημαντική βελτίωση στο πεδίο των χώρων, αφού πέρα από το γεγονός του 5θυρου αμαξώματος (το προηγούμενο Ka ήταν μόνο 3θυρο), το νέο μοντέλο αναμένεται να δίνει τη δυνατότητα απροβλημάτιστης μεταφοράς, ακόμη και για 5 ενήλικες, λόγω του αυξημένου μήκους των 3,929 μέτρων. Το πορτ-μπαγκάζ, με 270 λτ. χωρητικότητας, ήδη παίρνει κεφάλι στη μίνι κατηγορία.

Στο πεδίο του κινητήρα, η Ford προσφέρει το νέο Ka+ με δύο εκδόσεις ισχύος ενός ατμοσφαιρικού 1.200άρη 4κύλινδρου Ti-VCT βενζινοκινητήρα, με 70 και 85 άλογα. Αμφότερες οι επιλογές συνδυάζονται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.

Οι επιδόσεις και στις δύο εκδόσεις είναι μέτριες, με 0-100 χλμ./ώρα σε 13,3 δλ. για αυτή των 85 ίππων και 15,3 δλ. για αυτή των 70. Η κατανάλωση κρατιέται χαμηλά, με μέση τιμή και στις δύο επιλογές 5,0 λτ./100 χλμ., ενώ ειδικά για την έκδοση ECO στο Ka+ των 85 ίππων, η τιμή πέφτει στα 4,8 λτ./100 χλμ.

Το νέο Ford Ka+ θα ξεκινήσει τη διάθεσή του στη χώρα μας στα τέλη της χρονιάς. Στόχος της Ford είναι οι τιμές του να είναι όσο το δυνατόν χαμηλότερες, εξ ου και στη Γερμανία, το νέο μοντέλο θα ξεκινά από τα 9.990 ευρώ. Στην Ελλάδα, αναμένεται πιο φθηνό.
TAG