Επίσημη αποκάλυψη της νέας Mercedes-AMG GT R με 585 άλογα!

 Αποκαλύφθηκε η ολοκαίνουργια Mercedes-AMG GT R, η πιο hardcore έκδοση του γερμανικού sportscar, με πιο ισχυρό κινητήρα 585 ίππων, ακόμη πιο εκρηκτικές επιδόσεις, αλλά και βελτιωμένη αεροδυναμική, εμφάνιση και ανάρτηση.

Ξεκινώντας με τον κινητήρα, οι μηχανικοί της AMG κατάφεραν να αυξήσουν την ισχύ του 4λιτρου V8 bi-turbo βενζινοκινητήρα της Mercedes-AMG GT, από τα 510 άλογα στην ισχυρότερη έκδοση S, στα 585 άλογα στη νέα top επιλογή AMG GT R (699 Nm ροπής).

Στη συνέχεια, τοποθέτησαν ένα επαναρυθμισμένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, με ειδικό set-up το οποίο φροντίζει για την περαιτέρω βελτίωση των επιδόσεων. Φυσικά, η νέα Mercedes-AMG GT R διατηρείται πισωκίνητη.

Μιλώντας με νούμερα, θα πρέπει αρχικά να τονιστεί ότι παρά τα έξτρα αεροδυναμικά βοηθήματα που διαθέτει, η νέα AMG GT R ζυγίζει 1.554 κιλά, όντας έτσι 90 κιλά πιο ελαφριά από την S έκδοση. Αυτό επιτεύχθηκε μέσω τις χρήσης ελαφριών υλικών σε μια σειρά από τα τμήματά της.

Στις επιδόσεις της, η Mercedes υπόσχεται ότι για το 0-100 χλμ./ώρα, το νέο top κουπέ απαιτεί 3,6 δευτερόλεπτα, όντας έτσι 0,2 δλ. πιο γρήγορο από την AMG GT S. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 318 χλμ./ώρα.

Εκτός τώρα από τον κινητήρα, η νέα Mercedes-AMG GT R έχει λάβει μια σειρά από βελτιώσεις και στο αμάξωμά της, το οποίο ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά λόγω του χαρακτηριστικού ματ πράσινου -«AMG green hell magno» το ονομάζει η Mercedes- χρώματός του.

Στη συνέχεια, διακρίνονται τα πιο φουσκωμένα φτερά από ανθρακονήματα εμπρός και αλουμίνιο πίσω, ενώ υπάρχουν και μεγαλύτερες εμπρόσθιες εισαγωγές. Ξεχωρίζουμε επιπλέον το πλατύτερο εμπρόσθιο σπόιλερ, τη νέα αγωνιστική γρίλια, τη μαύρη οροφή από ανθρακονήματα, αλλά και την καινούργια, μεγάλων διαστάσεων πίσω αεροτομή, που συνοδεύεται από αγωνιστικό διαχύτη.

Ειδικά στο πεδίο της αεροδυναμικής, η Mercedes έχει προσθέσει ένα νέο ενεργό αεροδυναμικό βοήθημα στο δάπεδο της AMG GT R και ειδικότερα, κάτω και πιο μπροστά από τον κινητήρα, το οποίο είναι φτιαγμένο από ανθρακονήματα και σε ταχύτητες από 80 χλμ./ώρα και πάνω με το set-up «Race» επιλεγμένο, κατεβαίνει προς τα κάτω για να... κολλήσει το αυτοκίνητο στο δρόμο. Την ίδια στιγμή, ένα ακόμη νέο σύστημα ανοίγει για να οδηγήσει τον αέρα στον πίσω διαχύτη και να σταθεροποιήσει περαιτέρω και το πίσω τμήμα.

Στα υπόλοιπα στοιχεία της AMG GT-R ξεχωρίζει η νέα αγωνιστική και πιο ελαφριά εξάτμιση, αλλά και οι ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών μπροστά και 20 ιντσών πίσω με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 ειδικά για χρήση σε πίστα. Στάνταρ είναι και το ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα, ενώ προαιρετικά μπορεί κανείς να επιλέξει και κεραμικά φρένα.

Ολοκληρώνοντας με το εσωτερικό, εκεί η νέα Mercedes-AMG GT R ξεχωρίζει με τα νέα AMG performance σπορ καθίσματα, που διαθέτουν ειδική επένδυση από δέρμα Nappa και ύφασμα, ενώ προαιρετικά υπάρχουν κίτρινες ζώνες ασφαλείας, μαζί με επίσης κίτρινες ενδείξεις για τον πίνακα οργάνων.

Η πρώτη επίσημη παρουσίαση της νέας Mercedes-AMG GT R γίνεται κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood στη Μεγάλη Βρετανία, χωρίς προς το παρόν να είναι γνωστές οι τιμές της. Αναμένεται το λανσάρισμα να γίνει μέσα στο 2017.
TAG