Επίσημο: Η Renault παρουσιάζει το πρώτο pick-up της ιστορίας της!

Με αρκετές ομοιότητες με το Nissan Navara παρουσιάστηκε το νέο pick-up Renault Alaskan.
Εκμεταλλευόμενη τη σύμπραξή της με τη Nissan στο πλαίσιο του Renault-Nissan Group, η Renault παρουσιάζει το νέο Alaskan, το πρώτο pick-up της ιστορίας της, το οποίο αποτελεί μια αλλαγμένη εκδοχή του Nissan NP300 Navara.

Η εξωτερική εμφάνιση έχει πολλές ομοιότητες με το Navara,
σε ένα αρκετά δυναμικό αισθητικό αποτέλεσμα
Σχεδιαστικά, το αμάξωμα του Renault Alaskan βασίζεται πάνω σε αυτό του ομώνυμου πρωτότυπου του 2015, αλλά και σε αυτό του Navara, με τις διαφορές να εντοπίζονται στο αλλαγμένο εμπρόσθιο τμήμα, τα διαφορετικά κρύσταλλα των πίσω φώτων, αλλά και στις νέες θέσεις των πλαϊνών δεικτών αλλαγής πορείας.

Το Alaskan θα διατεθεί σε διπλοκάμπινη, μονοκάμπινη ή
μακρία καμπίνα, σε εκδόσεις 4Χ2 και 4Χ4.
Ειδικά στο εμπρόσθιο τμήμα, το Alaskan αποκτά τη νεότερη γρίλια της Renault με μεγάλο το σήμα της εταιρείας, μαζί με μακρόστενα φωτιστικά σώματα με LED φώτα ημέρας, αλλά και την απαραίτητη «ποδιά» στο κάτω τμήμα του προφυλακτήρα.

Κάτω από το καπό συναντούμε τον επίσης προερχόμενο από το Navara, 2,3 λίτρων twin-turbo diesel κινητήρα dCi των 160 και 190 ίππων, ο οποίος, σύμφωνα με τη Renault, προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις και χαμηλές εκπομπές ρύπων. Σε συγκεκριμένες αγορές θα διατεθεί και ένας 2,5λιτρος βενζινοκινητήρας 160 ίππων, αλλά και ένας 2,5λιτρος diesel με 160 και 190 άλογα.

To Renault Alaskan θα διατεθεί με έναν twin-turbo
κινητήρα 2,3 λίτρων με 160 και 190 ίππους.
Στα κιβώτια, ο αγοραστής του Alaskan μπορεί να επιλέξει μεταξύ 6τάχυτου μηχανικού ή 7τάχυτου αυτόματου. Επίσης, υπάρχει επιλογή για 4Χ2 ή 4Χ4 έκδοση, με τη δεύτερη να διαθέτει αυτόματη τετρακίνηση με ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό και επιλογή για κλείδωμα της τετρακίνησης.

Αρκετά καλές αναμένονται και οι εκτός δρόμου δυνατότητες του Alaskan, λόγω της μεγάλης απόστασης από το έδαφος των 230 χλστ. 

Στο εσωτερικό, συναντούμε και πάλι πολλές ομοιότητες με την
καμπίνα του Navara, με τη σχεδίαση να κρίνεται μοντέρνα.
Στα αμαξώματα, θα υπάρχει έκδοση με μονή καμπίνα, μακριά και με διπλή καμπίνα. Η τελευταία, διαθέτει και διαφορετική, επιβατικού τύπου πίσω ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους.

Περνώντας στο εσωτερικό, εκεί συναντούμε μια επιβατική σχεδίαση η οποία προέρχεται από το αντίστοιχο τμήμα του Navara, με ελαφρώς αλλαγμένο τιμόνι και νέες επενδύσεις. Θα υπάρχει επιλογή για οθόνη 5 ιντσών ή 7 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό (η δεύτερη αφής και με σύστημα πλοήγησης), ανάλογα με το σύστημα πολυμέσων. 

Tο νέο Renault Alaskan αναμένεται μέχρι τα τέλη της χρονιάς να ξεκινήσει τη διάθεσή του στην Ευρώπη, αλλά και σε αρκετές άλλες αγοράς ανά τον κόσμο. 

Για τα αυτοκίνητα της Ευρώπης, η κατασκευή τους θα γίνεται στο εργοστάσιο της Nissan στη Βαρκελώνη, μαζί με το Nissan Navara NP300.
TAG