Από τον ατμοσφαιρικό V8 της τωρινής του γενιάς, το νέο RS5 που ετοιμάζει η Audi θα λάβει έναν μικρότερο σε μέγεθος
V6 βενζινοκινητήρα, ο οποίος όμως θα έχει διπλή υπερτροφοδότηση για να
προσφέρει ακόμη περισσότερη δύναμη και ροπή.
Ο νέος 24βάλβιδος V6 twin-turbo κινητήρας βενζίνης του
νέου κορυφαίου Audi A5,
με την κωδική ονομασία EA839,
αναμένεται να προσφέρει τη μέγιστη ισχύ του σε χαμηλότερες στροφές, όπως και τη
ροπή. Όσο για το πόσα άλογα θα είναι αυτή η ισχύς του, σύμφωνα με πληροφορίες από
το εξωτερικό το νέο μοτέρ αναμένεται να ξεπεράσει τους 450 ίππους.
Από εκεί και πέρα, για την Audi η αντικατάσταση του ατμοσφαιρικού V8 με τον twin-turbo V6 σηματοδοτεί και το ουσιαστικό τέλος των ατμοσφαιρικών μοτέρ
στη γκάμα των αυτοκινήτων της μάρκας, με μοναδική εξαίρεση τον 5,2 λίτρων V10 βενζινοκινητήρα του
κορυφαίου Audi R8.
Στα κιβώτια, η γερμανική φίρμα θα επιλέξει ένα 8τάχυτο
αυτόματο κιβώτιο για τον νέο κινητήρα, ενώ πιθανότατα δεν θα υπάρξει έκδοση με
μηχανικό κιβώτιο. Φυσικά, η τετρακίνηση quattro θα είναι στάνταρ, ενώ το συνολικό βάρος θα είναι
χαμηλότερο από αυτό του τωρινού Audi RS5,
με οφέλη σε απόδοση, κατανάλωση και επιδόσεις.
Ως προς το πότε τέλος θα παρουσιαστεί το νέο κορυφαίο Audi A5, αυτό αναμένεται να συμβεί
μέσα στην επόμενη χρονιά, με το νέο RS5 να έρχεται και σε κουπέ αμάξωμα, αλλά και σε κάμπριο.
Πηγή: Caranddriver
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου