![]() |
Ολοκληρώθηκε η παραγωγή της Aston Martin DB9, η οποία αντικαθίσταται πλέον από τη νέα DB11. |
Με τον αντικαταστάτη της να έχει ήδη παρουσιαστεί, την
εντυπωσιακή Aston Martin DB11,
η DB9 μπαίνει στο
χρονοντούλαπο της ιστορίας ύστερα από 13 συναπτά έτη που έμεινε στην παραγωγή.
![]() |
Η DB9 έφερε V12 μοτέρ 6,0 λίτρων με 517 άλογα, ενώ ξεχώρισε και με τις εκλεπτυσμένες της γραμμές. |
Οι τελευταίες 9 Aston Martin DB9 της ειδικής έκδοσης «Last of 9» βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής της εταιρείας στο Γκέιντον της
Μεγάλης Βρετανίας στα τέλη της περασμένης εβδομάδας, με την Aston να τις αποχαιρετά μέσω μιας
ανάρτησης στο twitter.
Η DB9
παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2003, όντας ο αντικαταστάτης της DB7. Το design προήλθε από τον πολύ γνωστό
σχεδιαστή Henrik Fisker,
τον άνθρωπο που είχε σχεδιάσει τη Z8 και στη συνέχεια ίδρυσε τη δική του εταιρεία κατασκευής
αυτοκινήτων, τη Fisker
(έχει μετονομαστεί σε Karma Automotive).
H
κορυφαία Aston
βασίστηκε σε μια πλήρως αλουμινένια πλατφόρμα και έφερε τον 6λιτρο 12κύλινδρο
σε σχήμα V
βενζινοκινητήρα της εταιρείας με 517 άλογα στην τελευταία του έκδοση.
Πλέον, τα ηνία ως το κορυφαίο κουπέ GT της Aston Martin παίρνει η DB11, η οποία έρχεται με τον
νεότερο bi-turbo V12 των 600 ίππων της
βρετανικής φίρμας, ο οποίος της δίνει τον τίτλο της πιο ισχυρής «DB» Aston στην ιστορία.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου