Η Honda δίνει στη δημοσιότητα όλα τα στοιχεία του νέου supercar NSX

Το νέο Honda NSX αναμένεται να λανσαριστεί στην Ευρώπη αυτό το φθινόπωρο και πλέον, η ιαπωνική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα όλα τα στοιχεία του νέου της supercar, μαζί με νέες επίσημες φωτογραφίες.

Με το νέο NSX η Honda ετοιμάζεται για να μας φέρει ένα από τα πιο εντυπωσιακά supercars της εποχής, με το νέο μοντέλο να επωφελείται από την υιοθέτηση των πλέον προηγμένων τεχνολογιών στο πεδίο της κατασκευής του, αλλά και του συστήματος κίνησής του.

Ειδικά στο δεύτερο κομμάτι, η Honda ετοίμασε ένα εντελώς νέο υβριδικό σύστημα κίνησης, που ονομάζει Sport Hybrid SH-AWD, το οποίο αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες που στέλνουν δύναμη αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς, αλλά και έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο V6 βενζινοκινητήρα 3,5 λίτρων, ο οποίος μαζί με έναν ακόμη ηλεκτροκινητήρα, τροφοδοτούν τους πίσω τροχούς.

Το κιβώτιο είναι 9 σχέσεων αυτόματο, διπλού συμπλέκτη DCT, ενώ υπάρχει και μηχανικό μπλοκέ διαφορικό, που προσαρμόζει τη λειτουργία του σε δύο φάσεις, όταν στους τροχούς στέλνεται ροπή ή όταν το αυτοκίνητο ρολάρει.

Στο πεδίο της απόδοσης, οι δύο ηλεκτροκινητήρες για τους εμπρός τροχούς αποδίδουν από 37 ίππους ο καθένας (και 73 Nm ροπής), ενώ ο βενζινοκινητήρας έχει ισχύ 507 ίππων μεταξύ 6.500 και 7.500 σ.α.λ. και ροπή 550 Nm μεταξύ 2.000 και 6.000 σ.α.λ. Άλλα 48 άλογα προσθέτει ο τρίτος ηλεκτροκινητήρας, με 147 Nm ροπής.

Η τελική συνδυαστική απόδοση όλων των παραπάνω αγγίζει τα 581 άλογα και η μέγιστη ροπή φθάνει τα 646 Nm. Στο πεδίο των επιδόσεων, το 0-100 χλμ./ώρα του νέου NSX έρχεται σε μόλις 3,0 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 308 χλμ./ώρα. Την ίδια στιγμή, η μέση κατανάλωση που ανακοινώνει η Honda είναι 10,0 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 αγγίζουν τα 228 γρ./χλμ.

Αρκετή δουλειά έχει γίνει από τους τεχνικούς της Honda ώστε όλα τα παραπάνω εξαρτήματα και στοιχεία (κινητήρες, κιβώτιο, μπαταρίες κ.ο.κ.) να είναι τοποθετημένα με τέτοιον τρόπο, ώστε να χαμηλώσει το κέντρο βάρος του NSX και παράλληλα, να σταλθεί προς το κέντρο του αυτοκινήτου η περισσότερη μάζα, προς όφελος των οδικών του χαρακτηριστικών.

Υπό αυτό το πρίσμα, η Honda έχει χρησιμοποιήσει μια σειρά από προηγμένες τεχνικές και υλικά στην κατασκευή του πλαισίου και του αμαξώματος, ώστε να προσδώσει στο νέο NSX τη μέγιστη δυνατή ακαμψία. Έτσι, έχει γίνει εκτεταμένη χρήση αλουμινίου στο πλαίσιο που είναι τύπου χωροδικτυώματος, μαζί με ανθρακονήματα για το πάτωμα, με την όλη διαδικασία συγκόλλησης να είναι από τις πιο προηγμένες του σήμερα.

Για την ανάρτηση, έχουν επιλεχθεί διπλά ψαλίδια για το πλήρως αλουμινένιο εμπρόσθιο τμήμα μαζί με αντιστρεπτική διαμέτρου 26,4 χλστ., ενώ πίσω συναντούμε μια επίσης αλουμινένια ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, με αντιστρεπτική διαμέτρου 24,9 χλστ.

Τα φρένα αποτελούνται από 6πίστονες αλουμινένιες δαγκάνες της Brembo στο εμπρόσθιο τμήμα με δίσκους 368 χλστ. ή προαιρετικά κεραμικά δισκόφρενα 381 χλστ., ενώ στο πίσω τμήμα υπάρχουν 4πίστονς δαγκάνες της Brembo με δίσκους 361 χλστ. ή κεραμικά δισκόφρενα ίδιας διαμέτρου. Οι τροχοί φέρουν ζάντες 19 ιντσών εμπρός και 20 ιντσών στο πίσω τμήμα.

Σε ό,τι αφορά στο βάρος τέλος του Honda NSX, αυτό βρίσκεται στα 1.763 κιλά, μέσα δηλαδή στα πλαίσια της κατηγορίας (π.χ. η Porsche 911 Turbo ζυγίζει 1.670 κιλά), με την κατανομή του να βρίσκεται στο 42:58 μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα.

Στην πράξη, όλα τα παραπάνω μας προδιαθέτουν για ένα από τα πιο «καυτά» αυτοκίνητα παραγωγής, με την Honda να έρχεται για να αποδείξει ότι μπορεί να δημιουργήσει ένα supercar με τεχνολογίες από το εγγύς μέλλον.
TAG