![]() |
Με 1.020 άλογα ισχύος και 1.400 Nm ροπής, αυτή η Mercedes-AMG E 63 είναι η πιο δυνατή E-Class στην ιστορία. |
Σε μια άκρως εντυπωσιακή κίνηση, ο γερμανικός βελτιωτικός
οίκος Posaidon
παρουσιάζει ίσως την πιο extreme
βελτιωτική πρόταση για την Mercedes E-Class στην ιστορία,
εκτοξεύοντας την ισχύ της E
63 AMG στο εκπληκτικό
νούμερο των 1.020 ίππων!
![]() |
Στο αμάξωμα της βελτιωμένης E-Class ξεχωρίζει το body kit από ανθρακονήματα, με νέα ανάρτηση και τροχούς. |
Για να επιτύχουν το αποτέλεσμα των 1.000+ ίππων απόδοσης
(και 1.400 Nm ροπής) από τον 5,5 λίτρων V8 biturbo
βενζινοκινητήρα της Mercedes-AMG E 63, οι τεχνικοί της Posaidon άλλαξαν σχεδόν όλα
τα «σωθικά» του μοτέρ, ενώ πρόσθεσαν και μεγαλύτερα turbo, αλλά και νέο εγκέφαλο.
![]() |
Εσωτερικά το ταμπλό δεν αλλάζει σε σχέση με το εργοστάσιο, όμως αφαιρούνται τα πίσω καθίσματα και κάποιες επενδύσεις. |
Φυσικά, για να μπορέσει να διαχειριστεί όλη αυτή την ισχύ
και ροπή, έγιναν πολλές επεμβάσεις και στο κιβώτιο της κορυφαίας E-Class, ενώ έχει προστεθεί και
τετρακίνηση.
Αρκετές επεμβάσεις έχουν γίνει και στο πεδίο της ελάφρυνσης
του βάρους, αφού η Posaidon
έχει αφαιρέσει τα πίσω καθίσματα και κάποιες επενδύσεις από το εσωτερικό, ενώ
έχει αντικαταστήσει και τα εμπρόσθια καθίσματα με νέα, ελαφρύτερα, που
προέρχονται από τη Mercedes C 63
AMG Black Series.
![]() |
Ο V8 κινητήρας των 5,5 λίτρων προσδίδει εκρηκτικές επιδόσεις. με 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δλ. και τελική 350 χλμ./ώρα. |
Το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω, μας φέρνει μια διθέσια Mercedes E-Class, η οποία μπορεί να κάνει το 0-100
χλμ./ώρα στον εκπληκτικό χρόνο των 2,8 δευτερολέπτων, ενώ η τελική της ταχύτητα
περιορίζεται για λόγους που έχουν να κάνουν με την αντοχή των ελαστικών, στα
350 χλμ./ώρα, έναντι 368 χλμ./ώρα που μπορεί να φθάσει θεωρητικά με βάση όλες τις προδιαγραφές της.
Αλλαγές έχουμε και στην εμφάνιση, με νέο περιμετρικό
ανθρακονημάτινο body-kit που χαρίζει στην E 63 AMG μια πολύ επιθετική παρουσία.
Αντίστοιχα τα φρένα έχουν ενισχυθεί με νέα
ανθρακονημάτινα-κεραμικά δισκόφρενα μεγέθους 420 χλστ. με 6πίστονες δαγκάνες
εμπρός, αλλά και δισκόφρενα 360 χλστ. με 4πίστονες δαγκάνες πίσω. Αλλαγμένη είναι τέλος και η ανάρτηση, η οποία είναι πλήρως ρυθμιζόμενη, αγωνιστικού τύπου.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου