Βελτιωμένη Mercedes-AMG E 63 με 1.020 άλογα είναι τέρας δύναμης!

Με 1.020 άλογα ισχύος και 1.400 Nm ροπής, αυτή η Mercedes-AMG E 63 είναι η πιο δυνατή E-Class στην ιστορία.
Σε μια άκρως εντυπωσιακή κίνηση, ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος Posaidon παρουσιάζει ίσως την πιο extreme βελτιωτική πρόταση για την Mercedes E-Class στην ιστορία, εκτοξεύοντας την ισχύ της E 63 AMG στο εκπληκτικό νούμερο των 1.020 ίππων!

Στο αμάξωμα της βελτιωμένης E-Class ξεχωρίζει το body kit
από ανθρακονήματα, με νέα ανάρτηση και τροχούς.
Για να επιτύχουν το αποτέλεσμα των 1.000+ ίππων απόδοσης (και 1.400 Nm ροπής) από τον 5,5 λίτρων V8 biturbo βενζινοκινητήρα της Mercedes-AMG E 63, οι τεχνικοί της Posaidon άλλαξαν σχεδόν όλα τα «σωθικά» του μοτέρ, ενώ πρόσθεσαν και μεγαλύτερα turbo, αλλά και νέο εγκέφαλο.

Εσωτερικά το ταμπλό δεν αλλάζει σε σχέση με το εργοστάσιο,
όμως αφαιρούνται τα πίσω καθίσματα και κάποιες επενδύσεις.
Φυσικά, για να μπορέσει να διαχειριστεί όλη αυτή την ισχύ και ροπή, έγιναν πολλές επεμβάσεις και στο κιβώτιο της κορυφαίας E-Class, ενώ έχει προστεθεί και τετρακίνηση.

Αρκετές επεμβάσεις έχουν γίνει και στο πεδίο της ελάφρυνσης του βάρους, αφού η Posaidon έχει αφαιρέσει τα πίσω καθίσματα και κάποιες επενδύσεις από το εσωτερικό, ενώ έχει αντικαταστήσει και τα εμπρόσθια καθίσματα με νέα, ελαφρύτερα, που προέρχονται από τη Mercedes C 63 AMG Black Series.

Ο V8 κινητήρας των 5,5 λίτρων προσδίδει εκρηκτικές επιδόσεις.
με 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δλ. και τελική 350 χλμ./ώρα.
Το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω, μας φέρνει μια διθέσια Mercedes E-Class, η οποία μπορεί να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα στον εκπληκτικό χρόνο των 2,8 δευτερολέπτων, ενώ η τελική της ταχύτητα περιορίζεται για λόγους που έχουν να κάνουν με την αντοχή των ελαστικών, στα 350 χλμ./ώρα, έναντι 368 χλμ./ώρα που μπορεί να φθάσει θεωρητικά με βάση όλες τις προδιαγραφές της.

Αλλαγές έχουμε και στην εμφάνιση, με νέο περιμετρικό ανθρακονημάτινο body-kit που χαρίζει στην E 63 AMG μια πολύ επιθετική παρουσία. 

Αντίστοιχα τα φρένα έχουν ενισχυθεί με νέα ανθρακονημάτινα-κεραμικά δισκόφρενα μεγέθους 420 χλστ. με 6πίστονες δαγκάνες εμπρός, αλλά και δισκόφρενα 360 χλστ. με 4πίστονες δαγκάνες πίσω. Αλλαγμένη είναι τέλος και η ανάρτηση, η οποία είναι πλήρως ρυθμιζόμενη, αγωνιστικού τύπου.
TAG