Πωλήθηκε για 31.350 ευρώ αυτό το πανέμορφο Audi Quattro του Nigel Mansell

Αυτό το Audi Quattro του 1984 με πρώτο ιδιοκτήτη τον Nigel Mansell, πωλήθηκε σε πολύ καλή τιμή στη Μεγάλη Βρετανία.
Σε μια αρκετά λογική τιμή πωλήθηκε στη δημοπρασία του οίκου Silverstone Auctions αυτό το «κουκλί» κατακόκκινο Audi Quattro, που είχε ως πρώτο ιδιοκτήτη τον πρώην πιλότο της Φόρμουλα 1 Nigel Mansell.

Το αμάξωμα είναι πολύ προσεγμένο, ενώ ξεχωρίζει το
έντονο κατακόκκινο χρώμα του αυτοκινήτου.
Σύμφωνα με το ιστορικό του αυτοκινήτου, ο Mansell το απέκτησε σαν καινούργιο στις 13 Ιουνίου του 1984 και το πούλησε το 1985, όταν και μεταγράφηκε από το Lotus στη Williams.

Τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει το Audi Quattro είναι σχεδόν
190.000, όμως ο κινητήρας του έχει επισκευαστεί πλήρως.
Στη συνέχεια και μέχρι σήμερα το αυτοκίνητο είχε άλλους 4 ιδιοκτήτες, όμως τον Απρίλιο του 1995 λόγω κλοπής αρκετών τμημάτων του, ο ιδιοκτήτης του αποζημιώθηκε από την ασφαλιστική του σαν ολική κλοπή. Τέσσερα χρόνια αργότερα, το εν λόγω Audi Quattro αναπαλαιώθηκε πλήρως, στοιχίζοντας σχεδόν 18.000 ευρώ στον ιδιοκτήτη του.

Ως προς τον κινητήρα του, το 5κύλινδρο μοτέρ των 2.144 κ.εκ. έχει διανύσει 186.684 χλμ., όμως κατά τη διάρκεια της αναπαλαίωσης πολλά από τα τμήματά του επισκευάστηκαν ή αλλάχθηκαν με αρκετά ορίτζιναλ, αλλά και με άλλα νέα που κατασκεύασε ο ίδιος ο ιδιοκτήτης του που διατηρούσε φανοποιείο.
Στο εσωτερικό η κατάσταση είναι πολύ καλή, ενώ ιδιαίτερη
σημασία έχει η παρουσία του εργοστασιακού υφάσματος.

Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί το εσωτερικό του, το οποίο έρχεται με το εργοστασιακό ύφασμα, που έχει διατηρηθεί σε πολύ καλή κατάσταση και έχει καθαριστεί με πολύ μεγάλη προσοχή.

Εμείς, να θυμίσουμε ότι το Audi Quattro είναι ένα από τα πιο θρυλικά σπορ κουπέ της δεκαετίας του '80, με τον 2,1 λίτρων 5κύλινδρο turbo κινητήρα του να αποδίδει 200 άλογα ισχύος, προσφέροντας πολύ γρήγορες επιδόσεις για την εποχή (π.χ. 0-100 χλμ./ώρα σε 7,1 δλ.).

Το αυτοκίνητο έμεινε στην παραγωγή για 11 χρόνια (1980-1991), χαρίζοντας μάλιστα στην Audi και δύο πρωταθλήματα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι το 1982 και το 1984, καθώς και δύο τίτλους οδηγών το 1983 και το 1984, με τον Χάνου Μίκκολα και τον Στιγκ Μπλόμκβιστ αντίστοιχα πίσω από το τιμόνι του.
TAG