Έχοντας δημιουργηθεί με αφορμή τα 40 χρόνια από το πρώτο Golf GTI, το VW Golf GTI Clubsport των 265 ίππων και
το Clubsport S των 310 ίππων είναι τα πιο ισχυρά Golf της εποχής, όμως η ABT δεν αρκείται σε αυτά, αφού παρουσιάζει τη δική της εκδοχή για
το αυτοκίνητο με 340 ίππους.
Η ABT
έχει βασιστεί πάνω στην έκδοση Clubsport
με τον 2λιτρο TSI
βενζινοκινητήρα των 265 ίππων ισχύος (στις 5.350 στροφές) και 350 Nm ροπής, ο οποίος ύστερα από
την τοποθέτηση ενός νέου «εγκεφάλου», αυξάνει την ισχύ του στα 340 άλογα (στις
5.600 στροφές) και τη ροπή στα 430 Nm.
Ύστερα από αυτά, έχουμε αισθητή βελτίωση στις επιδόσεις του Golf GTI Clubsport, αφού το 0-100
χλμ./ώρα απαιτεί πλέον μόνο 5,6 δευτερόλεπτα έναντι των 6,3 δευτερολέπτων για
το εργοστασιακό μοντέλο.
Εκτός του κινητήρα, ο κάτοχος του VW Golf GTI Clubsport μπορεί να επιλέξει
και μια σειρά από τμήματα που βελτιώνουν περαιτέρω την εικόνα του (γρίλια
εμπρός, πλαϊνά σπόιλερ, κάπακια καθρεπτών, καλύμματα εμπρός φώτων, 4πλές
εξατμίσεις), καθώς και μια μεγάλη γκάμα από σκουρόχρωμες και ελαφρύτερες ζάντες
σε 18, 19 ή 20 ίντσες.
Η ABT
έχει εξελίξει και ελατήρια χαμηλώματος για νέες ρυθμιζόμενες αναρτήσεις με
επιλογές για μείωση της απόστασης κατά 10-40 χλστ. ή 10-65 χλστ. εμπρός, αλλά
και κατά 20-45 ή 20-65 χλστ. πίσω αντίστοιχα. Ενισχυμένα είναι και τα φρένα με
6πίστονες δαγκάνες και ακόμη μεγαλύτερους δίσκους.
Ως προς το κόστος τέλος όλων των παραπάνω, η βελτίωση του κινητήρα
κοστίζει 2.490 ευρώ, οι ζάντες ανάλογα με το σχέδιο και τη διάσταση από 2.590
έως και 4.930 ευρώ, ενώ για όλα τα υπόλοιπα εξαρτάται από την τελική επιλογή
του αγοραστή.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου