Επίσημη αποκάλυψη της νέας κορυφαίας McLaren MSO HS με 688 άλογα!

Σε μόλις 25 μονάδες που έχουν ήδη πωληθεί θα κατασκευαστεί η νέα top McLaren MSO HS των 688 ίππων.
Η McLaren και το τμήμα McLaren Special Operations αποκαλύπτει τη νέα MSO HS, μια εξαιρετικά περιορισμένης παραγωγής ειδική έκδοση της 675LT, η οποία έρχεται για να τοποθετηθεί στην κορυφή των μοντέλων της Super σειράς της εταιρείας.

Στο αμάξωμά της η MSO HS ξεχωρίζει με την αγωνιστικού
τύπου αεροτομή, αλλά και με το full carbon bodykit.
Η νέα McLaren MSO HS βασίζεται πάνω στην 675LT, όμως φέρει μια σειρά από βελτιώσεις σε αεροδυναμική και βάρος, αλλά και μια πιο ισχυρή έκδοση του twin-turbo V8 βενζινοκινητήρα με 688 άλογα (+13 ίπποι), ώστε να προσφέρει ακόμη πιο απόλυτα οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά.

Η νέα top McLaren βασίζεται στην 675LT, με περισσότερη
όμως δύναμη, μειωμένο βάρος και βελτιωμένη αεροδυναμική.
Μάλιστα, η McLaren Special Operations (MSO) για να τονίσει περαιτέρω τον πιο απόλυτο χαρακτήρα του κορυφαίου μοντέλου της Super σειράς της εταιρείας, έχει ετοιμάσει ένα πλήρες carbon bodykit που αποτελείται από εμπρός και πίσω σπόιλερ, πλαϊνές ποδιές και ειδικά εμπρόσθια πτερύγια, νέες πλαϊνές εισαγωγές αλλά και μια μεγάλη πίσω αεροτομή από την αγωνιστική McLaren P1 GTR.

Άφθονο αλκαντάρα για το εσωτερικό και carbon αγωνιστικά
καθίσματα, που δημιουργούν μια ακόμη πιο σπορ ατμόσφαιρα.
Ακριβώς όπως και στο αγωνιστικό μοντέλο, έτσι και στην MSO HS η πίσω αεροτομή μπορεί να ρυθμιστεί ηλεκτρικά (για χρήση στο δρόμο ή σε πίστα) και να χρησιμοποιηθεί σαν «αερόφρενο» όποτε χρειαστεί, ενώ μαζί με τα υπόλοιπα βοηθήματα του bodykit, υπολογίζεται ότι μπορεί να δεχτεί κάθε αεροδυναμική πίεση 220 κιλών σε ταχύτητα 240 χλμ./ώρα.

Εκτός της αεροδυναμικής, το τμήμα MSO της McLaren έχει επίσης προβεί και σε μια σειρά από προσθήκες που μειώνουν το βάρος συνολικά κατά 40 κιλά της MSO HS σε σχέση με την 675LT, όπως την αντικατάσταση του δέρματος στο εσωτερικό με αλκαντάρα (-3,5 κιλά), την προσθήκη ειδικών carbon αγωνιστικών καθισμάτων (-15 κιλά), αλλά και την αλλαγή του γυάλινου παρμπρίζ και των πλαϊνών παραθύρων με ελαφρύτερο συνθετικό υλικό.

Υπάρχει τέλος και το πακέτο Τηλεμετρίας για πίστα της McLaren, το οποίο προέρχεται από το Φόρμουλα 1 και χρησιμοποιεί 3 κάμερες και τεχνολογία GPS για να καταγράψει τους γύρους στην πίστα και να βοηθήσει τον οδηγό να βελτιώσει τις επιδόσεις του.

Ως προς την παραγωγή της νέας McLaren MSO HS, η βρετανική φίρμα θα κατασκευάσει 25 μόνο αντίτυπά της, τα οποία έχουν ήδη πωληθεί και δεν θα την προσφέρει περαιτέρω. Η τιμή της κρατιέται κρυφή και αναμένεται να είναι πολύ πιο υψηλή από τα 350.000-400.000 ευρώ που κοστίζει η 675LT.
TAG