Το νέο 5008 το οποίο θα δούμε στο Παρίσι στα τέλη
Σεπτεμβρίου, έρχεται αρχικά βασισμένο σε μια νέα πλατφόρμα (EMP2 της Peugeot), η οποία είναι ίδια με αυτή του
νέου 3008.
Από πλευράς διαστάσεων, το αυτοκίνητο μεγαλώνει σε μήκος και
πλάτος (κατά 16,5 και 11 εκατοστά αντίστοιχα) σε σχέση με το 5008 που
αντικαθιστά, έχει μακρύ μεταξόνιο 2,84 μέτρων, ενώ προσφέρει και μια τρίτη
σειρά καθισμάτων έχοντας τη δυνατότητα μεταφοράς έως και 7 επιβατών.
Επίσης, η δεύτερη και τρίτη σειρά καθισμάτων μπορούν να
αναδιπλωθούν, συρθούν και αφαιρεθούν, προσδίδοντάς του και μια πολυχρηστικότητα.
Ο χώρος αποσκευών είναι πολύ μεγάλος, με 780 λίτρα στην 5θέσια διάταξη και με
δυνατότητα μεταφοράς αντικειμένων μήκους έως και 3,2 μέτρων όταν αναδιπλώνεται
και το κάθισμα του συνοδηγού.
Η γκάμα των κινητήρων του νέου Peugeot 5008 αποτελείται από τον 1,2
λίτρων turbo
βενζινοκινητήρα της εταιρείας με 130 άλογα και επιλογή για 6τάχυτο μηχανικό ή
αυτόματο κιβώτιο, τον 1,6 turbo
των 165 ίππων (μόνο με 6τάχυτο αυτόματο), αλλά και τους diesel 1,6 BlueHDI (100 και 120 PS) και 2,0 BlueHDI (150 και 180 PS).
Η δύναμη στέλνεται σε όλες τις εκδόσεις μόνο στους εμπρός
τροχούς, χωρίς να υπάρχει τετρακίνηση, ενώ το παρών θα δώσει και το σύστημα Advanced Grip Control της Peugeot με 5 διαφορετικά modes (Normal, Snow, Mud, Sand
και ESP Off),
που επιτρέπουν και κίνηση σε πατημένο χώμα.
Από πλευράς σχεδίασης τέλος, η παρουσία του νέου Peugeot 5008
είναι πιο επιβλητική από αυτή του προηγούμενου, σε ένα υπερυψωμένο αμάξωμα με
μεγάλα και πολύ μοντέρνα φώτα εμπρός-πίσω, ποδιές στους προφυλακτήρες και
πλαϊνά πλαστικά προστατευτικά, αλλά και οροφή με κάθετες κολώνες και
σχεδιαστικό τρικ στο πίσω μέρος που κρύβει το σχεδόν κάθετο τελείωμά της.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου