Η Porsche
παρουσίασε τη νέα υβριδική, plug-in (φόρτιση και από πρίζα)
έκδοση της 2ης γενιάς της Panamera, η οποία προσφέρει κορυφαία απόδοση και επιδόσεις, αλλά
και –σύμφωνα με την εταιρεία– πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
Για την κίνησή της, η νέα Panamera E-Hybrid χρησιμοποιεί τεχνογνωσία από την κορυφαία Porsche 918
Spyder, διαθέτοντας για την κίνησή της έναν ολοκαίνουργιο V6 2,9 λίτρων biturbo βενζινοκινητήρα 330 ίππων ισχύος
και 450 Nm ροπής, αλλά
και έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και 400 Nm ροπής.
Όλη αυτή η δύναμη και ροπή στέλνεται μέσω του αυτόματου,
διπλού συμπλέκτη κιβωτίου 8 σχέσεων PDK και στους τέσσερις τροχούς της Panamera E-Hybrid, ενώ η διαθέσιμη ενέργεια για τον
ηλεκτροκινητήρα αποθηκεύεται σε μια μεγαλύτερη μπαταρία ιόντων-λιθίου 14,1 kWh, που θέλει 5,8 ώρες για
να φορτίσει πλήρως ή 3,6 ώρες με ταχυφορτιστή.
Ύστερα από όλα τα παραπάνω, η νέα Porsche Panamera E-Hybrid παρέχει μέση κατανάλωση καυσίμου
μόνο 2,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 56 γρ./χλμ., ενώ μπορεί να ταξιδέψει και αμιγώς ηλεκτρικά σε
ταχύτητες έως 140 χλμ./ώρα και για απόσταση έως 50 χιλιομέτρων. Οι επιδόσεις σε
κάθε περίπτωση είναι εκρηκτικές, με 0-100 σε 4,6 δευτερόλεπτα και τελική
ταχύτητα 278 χλμ./ώρα.
Εκτός τώρα από τα παραπάνω χαρακτηριστικά της, η νέα
υβριδική Panamera που
θα κάνει το ντεμπούτο της στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού στα τέλη
Σεπτέμβρη, εξωτερικά διατηρεί τις γραμμές της 2ης γενιάς της μεγάλης
4πορτης Porsche,
ξεχωρίζοντας μόνο από τα πράσινα λογότυπα, τις επίσης πράσινες δαγκάνες των
φρένων, αλλά και τις τραπεζοειδείς εξατμίσεις.
Στο εσωτερικό, η Porsche προσφέρει νέα όργανα με ενδείξεις για το υβριδικό σύστημα κίνησης
προερχόμενες και από την 918 Spyder,
χωρίς κατά τα άλλα να αλλάζει τον έτσι κι αλλιώς high-tech θάλαμο της νεότερης Panamera.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου