Έτοιμο το πισωκίνητο αγωνιστικό Toyota Hilux για το Ράλι Ντακάρ!

Η Toyota αποκάλυψε την αγωνιστική έκδοση του pick-up Hilux, το οποίο θα πάρει μέρος στο περίφημο Ράλι Ντακάρ στις αρχές του 2017, φιλοδοξώντας να κερδίσει έναν από τους δυσκολότερους αγώνες στο Παρίσι.

Το νέο Hilux Evo έχει εξελιχθεί από το Νοτιοαφρικανικό τμήμα της Toyota Gazoo Racing και χρησιμοποιεί αρχιτεκτονική με κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο και κίνηση στους πίσω τροχούς, ώστε να κερδίσει σε επιδόσεις και βάρος σε σχέση με το προηγούμενο αγωνιστικό τετρακίνητο μοντέλο.

Έτσι, το συνολικό του βάρος έχει μειωθεί σημαντικά όντας στα 1.300 κιλά, ενώ το προηγούμενο τετρακίνητο αγωνιστικό ζύγιζε 1.915 κιλά. Παράλληλα το νέο μοντέλο έχει μεγαλύτερους τροχούς με διάμετρο 940 χλστ. και ενσωματώνει σύστημα αυτόματου φουσκώματος των ελαστικών του, ενώ οι διαδρομές των αναρτήσεών του είναι μεγαλύτερες.

Ως προς τον κινητήρα του, το V8 μοτέρ της Toyota διαθέτει ένα μεγαλύτερο περιοριστικό στόμιο 38 χλστ., που του επιτρέπει να «αναπνέει» καλύτερα και εξαλείφει το πλεονέκτημα που είχαν τις πέρυσι τα Mini και τα Peugeot, τα οποίο είχαν αβαντάζ 1 ή και 2 χλστ.

Από εδώ και πέρα, το νέο Toyota Hilux Evo θα ξεκινήσει τις τελικές δοκιμές εξέλιξής του, μέχρι και τα τέλη της χρονιάς, ώστε στη συνέχεια να πάρει το δρόμο για τη Λατινική Αμερική όπου θα διεξαχθεί το φετινό Ράλι Ντακάρ (02-14 Ιανουαρίου).

Πίσω από το τιμόνι του θα είναι ο πρώην νικητής του Ντακάρ, Νάσερ Αλ-Ατίγια μαζί με τον Μάθιου Μπομέλ, ενώ τα άλλα δύο πληρώματα με τα οποία θα συμμετάσχει η Toyota, θα είναι ο Ζινιέ Ντε Βιγιέ με τον Ντιρκ φον Ζίτζεβιτς και ο Λιρόι Πουλτέ με τον Ρομπ Χάουι.
TAG