Αποκάλυψη του νέου Honda CR-V με καινούργιο turbo κινητήρα 190 ίππων!

Η Honda αποκάλυψε τη νέα, 5η γενιά του CR-V, η οποία έρχεται με πιο μοντέρνο design, ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις, αλλά και νέο 1.500άρη turbo βενζινοκινητήρα με 190 άλογα.

Το νέο CR-V έκανε το ντεμπούτο του στο Ντιτρόιτ των Η.Π.Α. και σύμφωνα με τη Honda, το νέο μοντέλο έρχεται αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς της υπόστασής του.

Αρχικά θα πρέπει να τονιστεί ότι το CR-V βασίζεται στη νέα πλατφόρμα της Honda που είδαμε στη νέα γενιά του Civic, έχοντας αυξημένες διαστάσεις και ειδικότερα, μήκος 4.587 χλστ. (+17 χλστ.), ύψος 1.689 χλστ. (+4 χλστ.) και μεταξόνιο 2.659 χλστ. (+29 χλστ.), που του χαρίζουν ακόμη πιο άνετους εσωτερικούς χώρους.

Σχεδιαστικά, η Honda προσδίδει στο CR-V ένα πιο μοντέρνο design και με περισσότερη προσωπικότητα, με κάποια στοιχεία που δανείζονται από το νέο Civic (π.χ. εμπρόσθια γρίλια), αλλά γενικότερα και αρκετό χρώμιο που τονίζει την πολυτέλεια του μοντέλου.

Σημαντικό στοιχείο αποτελεί και η παρουσία για πρώτη φορά σε CR-V της ενεργής εμπρόσθιας γρίλιας (ανοίγει μόνο όταν απαιτείται εξαερισμός του κινητήρα), που βελτιώνει την αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου.

Στο εσωτερικό, σε σχέση με το τωρινό CR-V στο νέο μοντέλο έχουμε ένα πιο απλό design, που όμως είναι αρκετά πιο εργονομικό. Ξεχωρίζει στο κέντρο του ταμπλό η μεγάλη οθόνης αφής για το αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων, ενώ μπροστά από τον οδηγό έχουμε έναν επίσης νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων.

Στους κινητήρες, προς το παρόν έχουν αποκαλυφθεί μόνο τα μοτέρ για την αμερικάνικη αγορά και εκεί το νέο CR-V θα σταδιοδρομήσει μεταξύ άλλων και με τον νέο 1.500άρη turbo i-VTEC βενζινοκινητήρα του Civic, σε εκδοχή με 190 άλογα (+8 ίπποι). Το παρόν θα δώσει και ο ατμοσφαιρικός 2,4 λίτρων βενζινοκινητήρας των 184 ίππων της Honda.

Στην Ευρωπαϊκή εκδοχή του CR-V είναι δεδομένο ότι θα υπάρχει ο νέος 1.500άρης, όμως είμαστε εν αναμονή των ανακοινώσεων της Honda για να δούμε ποιο άλλο μοτέρ θα υπάρξει στη γκάμα. Στα κιβώτια, στις Η.Π.Α. το CR-V έρχεται μόνο με το αυτόματο CVT της Honda, το οποίο μεταδίδει την κίνηση είτε στους 2, είτε και στους 4 τροχούς του αυτοκινήτου.
TAG