Ελάχιστες ημέρες απομένουν για τις επίσημες ανακοινώσεις
σχετικά με τις αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας και ενδεχομένως στα τεκμήρια. Δείτε
τα επικρατέστερα σενάρια για τις τελικές αλλαγές.
Μείωση των τελών για οχήματα υψηλού κυβισμού. Πρόκειται για
οχήματα 10ετίας και άνω, με κινητήρες από 2.000 κυβικά και άνω. Για αυτή την
κατηγορία οχημάτων, οι μειώσεις θα κυμανθούν από 5 έως 40%.
Μέχρι σήμερα τα αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί από
1/11/2010 και μετά, ο υπολογισμός των τελών γίνεται με βάση τις εκπομπές
διοξειδίου του άνθρακα. Το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης φαίνεται ότι
επεξεργάζεται να επεκτείνει τον συγκεκριμένο τρόπο και στα Ι.Χ. αυτοκίνητα με
πρώτη άδεια κυκλοφορίας από 1/1/2007. Με δεδομένο ότι αυτή η ημερομηνία
περιλαμβάνει πολλά Euro4
οχήματα, όπου οι εκπομπές CO2
ήταν υψηλές, αναμένουμε μεγάλες αυξήσεις και σε αυτοκίνητα μικρού κυβισμού. Δεν
αποκλείεται, εφόσον εφαρμοστεί κάτι τέτοιο, να υπάρξουν αυτοκίνητα 1,3 λίτρων
που θα κληθούν να πληρώσουν ακόμη και πάνω από 300 ευρώ!
Επίσης, με βάση τα τέλη του 2016, απαλλάσσονται από την καταβολή τελών αυτοκίνητα
με εκπομπές από 90 γρ./χλμ. και κάτω. Το όριο αυτό αναμένεται να πέσει και
άλλο, στα 80 γρ./χλμ.
Tέλος, αλλαγές ενδεχομένως να υπάρξουν και στα τεκμήρια όπου
τα αισιόδοξα σενάρια αναφέρουν ότι θα υπάρξουν μειώσεις για τα υψηλού κυβισμού
αυτοκίνητα με στόχο να ανακοπεί το κύμα καταθέσεων πινακίδων, που παρατηρείται
κάθε Δεκέμβριο.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου