Με 475 άλογα αυτό το VW Golf GTI είναι ένας πραγματικός πύραυλος!

Η VW έφτιαξε το Golf GTI Clubsport S για να κυριαρχήσει στο Νίρμπουργκρινγκ, όμως η Β&Β Automobiltechnik έρχεται για να τονίσει τον εκρηκτικό χαρακτήρα του πιο πιστάδικου Golf, χαρίζοντάς του 475 άλογα ισχύος!

Θυμίζουμε ότι το Golf GTI Clubsport S κατέχει εδώ και λίγο διάστημα το ρεκόρ για προσθιοκίνητο αυτοκίνητο στο Νίρμπουργκρινγκ και, στην περίπτωση της βελτίωσης της Β&Β Automobiltechnik, είναι σίγουρο ότι το ρεκόρ αυτό μπορεί να καταρριφθεί εκ νέου.

Έτσι λοιπόν, η γερμανική βελτιωτική φίρμα παίρνει τον 2λιτρο TSI κινητήρα του Clubsport S και του δίνει μια νέα τουρμπίνα, καινούργια εισαγωγή, νέα αντλία καυσίμου και μπεκ, αλλά και μια νέα, κομπλέ εξάτμιση με σπορ καταλύτη.

Ύστερα από αυτά, το μοτέρ από τα 310 εργοστασιακά άλογα φθάνει στα 475 (και 620 Nm ροπής) καταφέρνοντας να βελτιώσει σημαντικά και τις επιδόσεις του Golf GTI Clubsport S, μιας και το 0-100 χρειάζεται πλέον μόνο 4,5 δευτερόλεπτα από 6,3 δλ. εργοστασιακά, ενώ το 0-200 χλμ./ώρα έρχεται σε 12,8 δλ. Η τελική ταχύτητα αυξάνεται στα 285 χλμ./ώρα (+35 χλμ./ώρα).

Σε ό,τι αφορά στο κόστος όλων των παραπάνω, αυτό είναι αρκετά υψηλό, αφού η B&B απαιτεί 12.950 ευρώ. Υπάρχουν πάντως και άλλα 3 στάδια βελτίωσης με πιο οικονομική τιμή και 355, 380 ή 424 άλογα.

Επιπλέον των παραπάνω, η B&B Automobiltechnik προσφέρει και κάποιες βελτιώσεις στην ανάρτηση, με νέο κιτ ελατηρίων που μειώνουν αρκετά (30 χλστ.) την απόσταση από το έδαφος, αλλά και με νέα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ KW V3.


Υπάρχουν τέλος νέοι, πιο μεγάλοι (345 χλστ.) δίσκοι για τα φρένα, ενώ για ακόμη καλύτερη απόδοση στο φρενάρισμ, μπορούν να τοποθετηθούν δίσκοι 370 χλστ., όμως σε αυτή την περίπτωση απαιτούνται ζάντες από 19 ίντσες και πάνω.
TAG