Με 165 άλογα και 380 Nm ροπής, το νέο Renault Megane GT dCi έρχεται για να αποτελέσει μια σπορ εναλλακτική με πετρελαιοκινητήρα, έναντι του βενζινοκίνητου Megane GT.
Το βενζινοκίνητο Renault Megane GT διαθέτει τον 1,6 ΤCe (turbo) κινητήρα με 205 ίππους και πλέον, για όσους θέλουν και την χαμηλότερη κατανάλωση ενός diesel, η γαλλική εταιρεία προσθέτει στη συγκεκριμένη-sport-έκδοση και μοτέρ πετρελαίου.
Πρόκειται για τον νεότερο 1.600άρη dCi biturbo κινητήρα, ο οποίος είναι ο ίδιος που εφοδιάζει τα νέα Renault Espace και Talisman, προσφέροντας 165 άλογα ισχύος και ροπή 380 Nm διαθέσιμη από τις 1.750 σ.α.λ.
Η μέση κατανάλωση που ανακοινώνει η Renault ανέρχεται μόνο στα 4,6 λτ./100 χλμ. για την hatchback έκδοση και στα 4,7 λτ./100 χλμ. για την Estate (στέισον).
Επιπλέον αυτών το νέο Megane GT diesel διαθέτει σπορ ανάρτηση που έχει εξελιχθεί από το τμήμα RenaultSport και εξοπλίζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, αλλά και σύστημα τετραδιεύθυνσης.
Οι πωλήσεις του νέου Renault Megane GT dCi αναμένεται να ξεκινήσουν στην Ευρώπη από τις αρχές του επόμενου έτους, σε τιμή που στη Γαλλία έχει οριστεί στα 34.300 ευρώ (35.200 ευρώ το στέισον).
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου