To Αudi TT diesel τώρα και quattro


Για πρώτη φορά στη γκάμα του TT η Audi εντάσσει την επιλογή και τετρακίνητης έκδοσης με τον 2λιτρο TDI πετρελαιοκινητήρα της εταιρείας, τόσο για το Coupe όσο και για το Roadster αμάξωμα.

Ο 2λιτρος TDI κινητήρας πετρελαίου του Audi TT αποδίδει 184 ίππους και 380 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. και είναι σε θέση να προσφέρει στο αυτοκίνητο μαζί με την τετρακίνηση quattro, 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δευτερόλεπτα (με το αυτόματο κιβώτιο S-tronic) και τελική ταχύτητα 234 χλμ./ώρα.

Στην περίπτωση του diesel quattro Audi TT Roadster το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 0,3 δευτερόλεπτα λιγότερα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 230 χλμ./ώρα. Στις καταναλώσεις, το κουπέ TT diesel quattro έχει μέση τιμή μόνο 5,2 λτ./100 χλμ., ενώ το ρόουντστερ 5,4 λτ./100 χλμ.

Το σύστημα τετρακίνησης quattro του Audi TT υπό «κανονικές» συνθήκες στέλνει όλη τη ροπή στους εμπρός τροχούς για να μην επιβαρύνει την κατανάλωση, όμως όταν «αντιληφθεί» απώλεια της πρόσφυσης, μέσω πολύδισκου συμπλέκτη στέλνει άμεσα ροπή και στους πίσω τροχούς, για να προσφέρει την απαιτούμενη πρόσφυση.


Τιμολογιακά, το νέο Audi TT 2,0 TDI quattro κοστίζει από 41.250 ευρώ στη Γερμανία (43.650 ευρώ το ρόουντστερ), με το λανσάρισμά του να αναμένεται στις αρχές του 2017.
TAG