Μια νέα τεχνολογία, η οποία σύμφωνα με την εταιρεία θα μειώσει κατά 30% την κατανάλωση και τους ρύπους των βενζινοκινητήρων θα βάλει στην παραγωγή η Mazda το 2018.
Η νέα τεχνολογία της Mazda είναι γνωστή ως HCCI (Homogeneous charge compression ignition, Ανάφλεξη με συμπίεση ομογενούς μείγματος) και ουσιαστικά καταργεί την ανάγκη παρουσίας του μπουζί, μιας και στο εσωτερικό του βενζινοκινητήρα γίνεται αυτανάφλεξη του μίγματος όπως σχεδόν συμβαίνει με τους diesel.
Με τον τρόπο αυτό η Mazda υπόσχεται ότι θα μειώσει την κατανάλωση και τους ρύπους στη νέα γενιά Skyactiv 2 βενζινοκινητήρων της κατά 30% ή ειδικότερα και στην περίπτωση του νέου Mazda 3 που θα λάβει πρώτο τον νέο κινητήρα το 2018, η πραγματική κατανάλωσή του θα είναι μόνο 3,3 λτ./100 χλμ.!
Εμείς από την πλευράς μας θα πρέπει να σημειώσουμε ότι δεν είναι η πρώτη φορά που μια αυτοκινητοβιομηχανία πειραματίζεται με αυτή την τεχνική, αφού κατά καιρούς η GM, η Mercedes ή η VW έχουν δοκιμάσει σε πρωτότυπά τους το HCCI, ωστόσο η Mazda είναι η πρώτη που θα το βάλει στην παραγωγή.
Αναμένεται να δούμε πως λοιπόν θα είναι και στην πράξη αυτή η τεχνολογία και κυρίως, εάν θα επιβεβαιωθεί η μείωση στην κατανάλωση και τους ρύπους που υπόσχεται η Mazda.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου