Η VW παρουσιάζει τα νέα Golf GTD και Golf GTE

Χωρίς να τα αλλάξει στο μηχανικό κομμάτι, η VW αποκαλύπτει τις ανανεωμένες εκδόσεων του υβριδικού plug-in Golf GTE, αλλά και του ισχυρότερου diesel Golf, του Golf GTD, σε συνέχεια της ανανέωσης της γκάμας του μικρομεσαίου της μοντέλου.

Ξεκινώντας με το ανανεωμένο VW Golf GTD, διατηρείται χωρίς αλλαγές ο 2λιτρος TDI κινητήρας πετρελαίου με 184 άλογα και 380 Nm ροπής, ο οποίος προσφέρει 0-100 χλμ./ώρα σε 7,5 δευτερόλεπτα (7,9 δλ. στο Golf Variant GTD).

Ελαφρώς μειωμένη είναι η κατανάλωση καυσίμου (4,4 λτ./100 χλμ., -0,1 λτ./100 χλμ.), με το στέισον Golf Variant GTD να καίει 4,7 λτ./100 χλμ.

Αισθητικά, το ανανεωμένο Golf GTD φέρει νέες θέσεις των εμπρός προβολέων ομίχλης, «φρεσκαρισμένους» προφυλακτήρες, νέα LED φώτα εμπρός και πίσω, αλλά και το αναβαθμισμένο σύστημα πλοήγησης και σπορ καθίσματα στο εσωτερικό.

Στην περίπτωση του ανανεωμένου Golf GTE, το υβριδικό plug-in μοντέλο διαθέτει τον 1.400άρη TSI κινητήρα βενζίνης 150 ίππων της VW, ο οποίος συνδυάζεται με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 102 ίππων και το 6τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο DSG.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το Golf GTE μπορεί να κινηθεί μόνο ηλεκτρικά έως και για 50 χλμ., ενώ η αυτονομία του αγγίζει τα 880 χλμ. Σχεδιαστικά, έχουμε φρεσκαρισμένους προφυλακτήρες, ενώ υπάρχει και μια μπλε ρίγα στη γρίλια της μάσκας, που περνά μέσα στα νέα LED φώτα.


Επιπλέον των παραπάνω, η VW τονίζει ότι και οι δύο νέες εκδόσεις του ανανεωμένου Golf έρχονται με αναβαθμισμένα συστήματα ασφαλείας, όπως το νέο αυτόματο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών, την επιμέρους αυτόνομη οδήγηση Traffic Jam Assist (σε ταχύτητες έως 60 χλμ./ώρα) και πολλά άλλα.
TAG