Χωρίς να τα αλλάξει στο μηχανικό κομμάτι, η VW αποκαλύπτει τις ανανεωμένες εκδόσεων του υβριδικού plug-in Golf GTE, αλλά και του ισχυρότερου diesel Golf, του Golf GTD, σε συνέχεια της ανανέωσης της γκάμας του μικρομεσαίου της μοντέλου.

Ελαφρώς μειωμένη είναι η κατανάλωση καυσίμου (4,4 λτ./100 χλμ., -0,1 λτ./100 χλμ.), με το στέισον Golf Variant GTD να καίει 4,7 λτ./100 χλμ.
Αισθητικά, το ανανεωμένο Golf GTD φέρει νέες θέσεις των εμπρός προβολέων ομίχλης, «φρεσκαρισμένους» προφυλακτήρες, νέα LED φώτα εμπρός και πίσω, αλλά και το αναβαθμισμένο σύστημα πλοήγησης και σπορ καθίσματα στο εσωτερικό.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το Golf GTE μπορεί να κινηθεί μόνο ηλεκτρικά έως και για 50 χλμ., ενώ η αυτονομία του αγγίζει τα 880 χλμ. Σχεδιαστικά, έχουμε φρεσκαρισμένους προφυλακτήρες, ενώ υπάρχει και μια μπλε ρίγα στη γρίλια της μάσκας, που περνά μέσα στα νέα LED φώτα.
Επιπλέον των παραπάνω, η VW τονίζει ότι και οι δύο νέες εκδόσεις του ανανεωμένου Golf έρχονται με αναβαθμισμένα συστήματα ασφαλείας, όπως το νέο αυτόματο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών, την επιμέρους αυτόνομη οδήγηση Traffic Jam Assist (σε ταχύτητες έως 60 χλμ./ώρα) και πολλά άλλα.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου