Μπορεί η Subaru να έχει αποχωρήσει εδώ και πολλά χρόνια από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, όμως η ιαπωνική βελτιωτική φίρμα Rowen έρχεται για να προσφέρει μια αίσθηση από τα θρυλικά αγωνιστικά Impreza του παρελθόντος, βελτιώνοντας την εμφάνιση του νέου WRX STI.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjheDYBr6j_Q_0GZqCYbuDivZEH_XHmFBZNg0LsYKtr11D3slQyc3Q1d2m_hKN5NcuHa25OixQbd5eth08NVQ_OS2xZvP59gW_LGYJmAsUzAFiwsYywmL6e5KbDzgvAY3j3QuJQ6zySpA/s320/Rowen+WRX3.jpg)
Το πρώτο τμήμα του bodykit της εταιρείας είναι ο νέος εμπρόσθιος προφυλακτήρα, οποίος διαθέτει κάθετα LED φώτα στο κέντρο του, στρογγυλεμένους προβολείς ομίχλης, αλλά και χαμηλά τοποθετημένο σπόιλερ.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjrQqCkbpusCWrdUo1d-FmmIX1mKwjksivC4NPK49S0cKp5W9cDMXa8pavd0CUAjIALEXc7i5Ifk-QgCKwvl5vTzX9xlAYwQi9ejkXzyESk5HYrTkc2SFOyXdyJt-u4Szb4So2kFcj3Uw/s320/Rowen+WRX4.jpg)
Στο πλάι του WRX STI ξεχωρίζουν επιπλέον τα νέα σπόιλερ, ενώ πίσω η Rowen τοποθετεί ένα carbon «φρυδάκι» κάτω από την μεγάλη αεροτομή, αλλάζοντας και εδώ τον προφυλακτήρα, με έναν νέο διαχύτη με διπλές απολήξεις εξάτμισης στις άκρες του.
Ειδικά για την εξάτμιση, η Rowen τοποθετεί ένα εντελώς νέο σύστημα τιτανίου, με 4 ξεχωριστά «καζανάκια» και στρογγυλές απολήξεις με μπλε χρωματισμό. Η εξάτμιση αυτή είναι πιο ελαφριά από την εργοστασιακή, αυξάνει ελαφρώς την απόδοση του 2λιτρου boxer μοτέρ, ενώ προσφέρει και έναν πιο σπορ ήχο.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου